خبرهای داغ:
رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان از آغاز به کار خدمات‌رسانی کشتی تفریحی در مجتمع بندری امام خمینی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۲۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بهروز آقایی گفت: به دنبال تشکیل کمیته گردشگری دریایی استان خوزستان و آغاز فعالیت‌های این کمیته برای تمهید بستر و امکانات مساعد برای ارائه خدمات گردشگری دریایی ایمن و رونق کسب و کار در شهر‌های ساحلی خوزستان با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و تأمین زمینه لازم برای فعالیت شناور‌های استاندارد، کشتی مسافری میلاد اروند در اسکله مجتمع بندری امام خمینی پهلو گرفت و خدمات‌رسانی خود را از ۲۷ اسفندماه آغاز کرد.

 

وی افزود: این شناور استاندارد با گنجایش ۲۵۰ نفر تا ۲۰ فروردین در ۶ نوبت در روز به ارائه خدمات گردشگری دریایی در محدوده اسکله‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی و آبراه خورموسی می‌پردازد.

 

آقایی می‌گوید: اداره کل بنادر و دریانوردی استان به عنوان متولی بنادر و سواحل در تلاش است که با همکاری کمیته مربوط در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، نوروز ۱۴۰۲ با ایمنی و رفاه بیشتری نسبت به قبل برای گردشگران همراه باشد و رزو‌های خاطره انگیزی برای هموطنان ثبت شود.

 

به گفته رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان؛ توسعه گردشگری دریایی، معرفی ظرفیت‌های سواحل و بنادر در کسب و کار‌های محلی و اقتصاد دریامحور استان، ارائه خدمات بهینه و ایمن اصلی‌ترین رویکرد کمیته گردشگری دریایی در حوزه سواحل و بنادر خوزستان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها