سالروز شهادت مدافع سلامتی که فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ جهانیان کشید

شهیده دکتر شیرین روحانی راد از نخستین شهدای مدافع سلامت شهرستان پاکدشت است که ۲۸ اسفند سال ١٣٩٨ به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را تقدیم مردم کشورش کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ جهانیان بکشاند
کد خبر: ۹۴۹۹۷۶۳
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، شهیده دکتر شیرین روحانی راد متولد ۱۳۴۶/۰۸/۰۴ در شهرستان پاکدشت است که باعنوان پزشک عمومی در بیمارستان شهدای پاکدشت مشغول به خدمت بوده است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مقابله با این بیماری در اورژانس این بیمارستان قرار داشته است. 

این شهیده پس از ابتلا به بیماری کرونا ابتدا در بیمارستان شهدای پاکدشت بستری شد و پس از آن به دلیل وخیم‌تر شدن بیماری COVID_19 به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل و به فیض شهادت نائل شدند و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.

از خصوصیات این بانوی ولایتمدار می‌توان سخت کوشی و ایثارگری ، کمک به محرومان و مراقبت از افراد بی بضاعت و خانواده محور بودن، حمایت و محبت ویژه به پدر و مادر در خانواده و حتی در بيمارستان محل خدمت خود از ویژگی های بارز این شهیده والامقام است. 

نکته قابل تأمل این است که این شهیده راه سلامت ، مردم دار و پیشگام در فعالیت های خیریه اجتماعی ، هیچ زمانی بیمارستان را در ایام کرونا ترک نکرد و حتی در ایام غیرشیفت ، با وجود حال و نامساعدش سرم در دست به ویزیت بیماران و سرکشی به بخش‌های بیمارستان می‌پرداخت که از خودگذشتگی و ایثار این شهیده سلامت بوده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهیده دکتر شیرین رو حانی راد دارای مقالات علمی و اخذ دکترا از دانشگاه شهید بهشتی بود و تلاش در راه علم و دانش در حوزه شهرستانی و کشوری نکات برجسته ایشان است. 

همکاری با مرکز بهداشت بخش شریف آباد و درمانگاه شهید اشرفی اصفهانی شهرستان پاکدشت بخشی از خدمات این پزشک ایثارگر در دوران خدمتش به شمار می آید و پیکر این شهیده سلامت در گلزار شهدای ده امام شهرستان پاکدشت به خاک سپرده شد.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار