رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با امام جمعه شهرستان باشت دیدار و با یکدیگر گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۹۳
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسن حکمتیان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حضور در دفتر امام جمعه، با جمعی از اعضای ستاد شهرستان دیدار کردند.

در این مراسم، دکتر حکمتیان رئیس ستاد بازسازی عتبات استان نقش علما و خطبای استان را راهبردی و تأثیرگذار خواند و اظهارداشت: اعتماد مردم به روحانیت که برخواسته از اعتبار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نقش این طبقه فرهنگ ساز را تأثیرگذار و راهبردی می کند و ستاد بازسازی عتبات عالیات به دلیل آن که یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است میتواند تعامل فعال تری با روحانیون و علمای اعلام داشته باشد.

وی با تاکید بر توجه هرچه بیشتر ستادهای شهرستانی بر افزایش مشارکت های مردمی اظهارداشت: ایمان و اعتقاد این مردم با محبت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) گره خورده است و نرخ مشارکت مردم در بازسازی اعتاب مقدسه جزو مواردی است که علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی، روند صعودی داشته است.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت ، ضمن خوشامدگویی فعالیت خادمان حرم اهل بیت (ع) را خدمتی بزرگ به اسلام دانست و تأکید کرد: «همه فعالیت‌های شما براي انجام مزد رسالت است و امیدواریم همه ما ایرانی‌ها در مسیری که براي اعتلای فرهنگ تشیع گام برمی‌داریم موفق باشیم.»

گفتنی است در این دیدار مسئولان گرامی رییس عتبات عالیات، سرهنگ پاسدار محسن غلامشایی فرمانده سپاه ناحیه، سروان باسدار خدابخش احساس سرشت فرمانده گردان ۴۸۴ امام حسین علیه السلام ثبپ ۴۸ فتح ، و پوران پور فرهنگی ستاد عتبات عالیات شهرستان حضور داشتند.

دیدار رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با امام جمعه شهرستان باشتدیدار رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با امام جمعه شهرستان باشتدیدار رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با امام جمعه شهرستان باشت

 

ارسال نظرات