مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفته، طرحی با عنوان "ضیافت بهاری" با برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سطح استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۰۳
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با  خبرنگاربسیج در زاهدان اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفته، طرحی با عنوان “ضیافت بهاری” با برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سطح استان برگزار می شود.

مومنی مقدم افزود: این طرح در حوزه شهرستان زاهدان در محل زائرسرای امام رضا(ع)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خاش و مسجد امام خمینی(ره) کهورک و در حوزه سیستان در بقاع متبرکه سید باقر، بی بی دوست و حضرت ابوالفضل(ع) و در حوزه‌ شهرستان ایرانشهر در بقاع متبرکه سید مهدی ایرانشهر و سید غلامرسول چابهار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام ویژه برنامه های ضیافت الهی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در مساجد استان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان از اجرای طرح “قرار دوازدهم” در استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح به یاد و نام امام دوازدهم(عج) در روز دوازدهم هر ماه، بسته های معیشتی بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده در مجاور بقاع متبرکه توزیع می شود.

ارسال نظرات