به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان مدیران و مردم در جمهوری اسلامی از بحث بی حجابی در جامعه ناراحت هستند زیرا فطرت مردم ایران فطرتی اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۵۹
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان ،سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در جلسه معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس گیلان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش لاهیجان با بیان اینکه معلمان و مدارس پیشگام عرصه فرهنگ در جامعه هستند، اظهار کرد،: مدرسه منزل دوم دانش آموزان است که در آن در کنار تحصیل،  درس ایثار و فداکاری یاد گرفته و برای اداره کشور در آینده آماده می‌شوند.


وی با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد فتنه در کشور در طول ۴۴ سال گذشته گفت: دشمن از همه حربه‌های جنگ نظامی، غیر نظامی، جنگ نام و اقتصادی برای ایجاد فتنه در کشور استفاده کرده است که نمونه آخر آن مسئله حجاب و مسمومیت دانش آموزان در مدارس بوده است.


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در بین دانش آموزان با توجه به اتفاقات رخ داده در کشور بیان کرد: اموزش پرورش در جریان فتنه و مسمومیت دانش اموزان عملکرد خوبی داشت که منجر شدن دشمن نتواند به اهداف خود یعنی تعطیلی مدارس برسد.


عبدالله پور نقش دشمن برای ایجاد دلهره و ترس در بین قشر دانش آموز را نشان دهنده استصیال و وقاحت استکبار و فتنه گران دانست و تصریح کرد:دشمن با بی رحمی تمام دانش آموزان ما را مسموم می‌کرد زیرا سعی داشت تا فضای اموزش پرورش را بهم بزند اما موفق نبود.


وی با اشاره به نقش موثر عملیات روانی در ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان افزود: در مسئله مسمومیت دانش اموزان ۸۵درصد عملیات روانی بوده است و برخی از دانش آموزان به دلیل استرس و وحشت علائمی به مانند مسمومیت پیدا می‌کردند.


فرمانده سپاه قدس گیلان با درخواست از مدیران مدارس در خصوص روشنگری برای دانش آموزان  انتخاب معلمانی با شاخص‌های دینی و انقلابی برای مدارس گفت: مدیران حواسشان را جمع کنند زیرا دشمن در کمین است، لیکن از آموزش و پرورش و تمامی مدیران درخواست دارم در انتخاب معلمان برای مدارس خود نهایت دقت را کنند.


عبدالله پور فطرت مردم ایران را فطرتی انقلابی، دینی و مخالف با بی بندباری و بی حجابی دانست و بیان کرد: مدیران و مردم در جمهوری اسلامی از بحث بی حجابی در جامعه ناراحت هستند لذا به آنان و‌کسانی که با بی حجابی قصد بی بندباری در جامعه دارند می‌گویم مراقب اعمال خود باشید زیرا پشیمان می‌شوید.


پایان پیام/

ارسال نظرات