خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

پیام تبریک فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴٠۲ را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۵۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴٠۲ را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

یَا مُقَلب القُلُوبِ و الاَبصَار

یَا مُدَبِرَ اللَیلِ وَ النَهار 

یَا مُحَوِلَ الحَولِ وَ الاَحوال 

حَوِل حَالَنا الی اَحسَنِ الحَال

«نوروز» با همه زیبایی هایش دوباره از راه رسید تا با اعتقادی مضاعف به نظاره جلوه هایی از بزرگی حق تعالی بنشینیم. در گذشته چندین بهار طبیعت را با عجین شدن در بهار معنویت تجربه نموده بودیم. امروز نیز با یادآوری آن خاطرات شیرین و با بهره مندی از ره توشه بندگی و اطاعت کسب شده در ایستگاه انتظارِ شعبان، دل های مالامال از عشق به وجود مقدس حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را آماده میهمانی ضیافت الهی در نوروز ایرانی کرده ایم.

بهار ایرانی ها در نقشه پر تماشای آنها دیدنی است، در گلزار ایمان، دینداری، ولایت پذیری، همزیستی پر عاطفه، همدلی مهربانانه و فداکاری نجیبانه. این ملت بزرگوار صفحه ای را به روی دیدگان عالم به نمایش گذاشته اند که بی بدیل و خوش منظر و دلنشین جلوه نمایی می کند.

مردم مهربان، ولایتمدار و مومنِ دارالمومنین استان قزوین

اینجانب و رزمندگان و فدائیان شما در سپاه مزین به نام مبارک حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که مفتخرند حیات طیبه پاسداری شان در سپاه متعلق به وجود نازنینش می باشد، ضمن عرض تبریک حلول بهار طبیعت و بهار قرآن و معنویت به محضر تک تک شما هم استانی های عزیز، استوارتر از قبل اعلام می داریم در رکاب نایب بر حقش حضرت امام خامنهای(مد ظله العالی) عزیز برای عزت و عظمت، آسایش و امنیت و تحقق همه آرمان های این آب و خاک مقدس، با تمام قدرت و ایمان پای کار ایستاده ایم.

مردم نجیب و وفادار قزوین سرافراز

به همه شما قول می دهیم که راه رفته افتخارآمیز سه هزار لاله لاله زارتان را با تمسک و عنایت آن ها به پیش ببریم. بلاشک در برابر دیدگان خود تصاویر ماندگار شهیدان سرافراز دوران مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی همچون چهره روحانی و مصمم شیخ شهید انصاری را در یادگاریِ قاب چشمان خویش نگه می داریم و با یاد سلوک معلم شهید رئیس جمهور مردمی شهید رجایی از ثمرات دهه شصت مظلوم و زمانه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت خواهیم کرد.

توفیقات دوران پرافتخار دفاع مقدس را با ستاره های درخشان قزوین از سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی، سید الاسرا سرلشگر شهید حسین لشگری، خلبان بسیجی ارتشی مومن و انقلابی سرلشگر شهید عباس بابایی و سردار فاتح خیبر شکن سرلشگر شهید آقا رضا حسن پور که در سال ۱۴۰۱ همه برنامه های سپاه را با نام و یاد او و با کنگره سالیانه اش به اتمام رساندیم تا فرماندهان خط شکنش مانند سرداران شهید احمد اللهیاری، مهدی شالباف، حاج سید جوادی، مسعود پرویز، حسین حدادی، حفظ الله عابدینی، رفعت الله علیمردانی، علی میوه چین، حسن احسانی نژاد، جانباز شهید مصیب مرادی، فرمانده شهید صفر اسمعیلی که روز و شب مان را برای طی کردن مسیر نورانی آنها و در آرزوی پیوستن به آنها سامان می دهیم، دست به دست و سینه به سینه، به نسل تازه نفس انقلاب خواهیم رساند.

مردم پرافتخار قزوین

راه رفته شما همچنان با آرزوهای بزرگ تان به پیش می رود و انقطاع بعد از دفاع مقدس در قاموس شما وجود ندارد. شما دوباره فاتح قله جاسوسان و تضمین کننده امنیت پایدار مردمی در شمال غرب شدید، درست در نقطه ای که سردار پُرآوازه جنگ های نامنظم سردار جعفرخانی عزیز سند تحقق امنیت پایدار مردمی شد.

روزی که جریان تکفیری بر پیکره و چهره اسلام ناب محمدی پنجه انداخته بود، دوباره قزوین با فرزندان برومند خود در قلب حادثه تکثیر یافت و با دلاورمردانی چون سردار شهید اسلام آقا حمید محمدرضایی فرزند نام آور «شال» دیار عالم مجاهد آیت الله موسوی شالی، عمق اعتماد و اعتقاد خود به مکتب اهل بیت را به رخ کشید.

مردم عزیز استان قزوین

در پیام سال گذشته لیست آرزوهای تان را در جلوی دیدگان خود قرار داده بودیم. آن موارد همچنان در جان و قلب ما جاریست و شما را به بزرگی رهبرتان و مکتب تان بزرگ می بینیم. 

ما خود را تحت چتر امام خامنه ای عزیز، در مکتب عاشورا و دریای محبت شما زنده می دانیم تا دشمنان تان را در رسیدن به آرزوهایشان ناکام بگذاریم. هرچند دشمنان شما در وهم آرزو سازی می کنند ولی ما در واقعیت میدان آن ها را همراه با آرزوهای شان به قبرستان می فرستیم.

در سالی که بر شما و ما گذشت، همه دشمنان با همه دارایی های شان به میدان آمدند تا رسوایان عالم در یک قاب مقابل ملت پاک و مقتدر ایران قرار بگیرند. آنکه پیروز میدان بود شما مردم سرافراز بودید.

شما مردم گرانقدر قزوین در این مدت نیز همچون گذشته در عرصه 

دفاع از اسلام و جمهوریت خوش درخشید. در حماسه ۲۸ صفر با حضور پرشور و شعور خود اقتدارتان را به دوست و دشمن اثبات کردید. در همایش بانوان محمدی با همه علایق و سلایق برای برقراری چراغ امنیت به میدان آمدید و با بهره گیری از بیانات حضرت آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر قزوین، بصیرت خود را فریاد زدید. یوم الله ۱۳ آبان در دارالمومنین قزوین را متفاوت تر از سال های گذشته برگزار کردید و برگ زرین جدیدی را در تاریخ پرشکوه خود به ثبت رساندید. اوج حضور شما بزرگواران در جشن ۴۴ سالگی انقلاب بود که با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به گذشته راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن را تماشایی تر کرد.

مردم بصیر استان قزوین

سال ۱۴۰۲ را با همان همدلی، عاطفه و مهربانی، فهم انقلابی و زمان شناسی که مختص شماست به سال نشاط و خلق حماسه دیگری تبدیل کنید. شما بزرگترین سرمایه نظام و دولت می باشید و اعتماد شما کلید حل همه مشکلات است. با اعتماد به دولتمردان، آنها را برای حل مسائل کشور کمک کنید. در این مسیر ما را نیز همیشه در کنار خود، همراه خود و سرباز فدایی خود بدانید که با افتخار و تحت رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، جان و آبروی مان را فدای آرمان ها و آرزوهای تان خواهیم کرد.

خادمان ملت در استان قزوین

سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را همچون گذشته در کنار خود و همراه خود بدانید چرا که ما در کمک به شما برای خدمت بی منت به مردم دریغ نخواهیم کرد. دست در دست هم با هم افزایی، باور به توانمندی های همدیگر، مشورت در جلسات تصمیم گیری و محبت در نماد بیرونی، قاب تصویری را به نمایش بگذاریم که مایه آرامش مردم و افزایش اعتماد گرانبهای آنها در همراهی ها گردد.

به یاد مسافران بهشتی مان

در پایان یاد همه آنهایی که در کنار ما بودند و اینک به تقدیر الهی راهی سفر قیامت شدند را گرامی می داریم. به ویژه واسطه های فیض الهی «پدران، مادران، همسران و فرزندان شهیدی» که سال گذشته به شهیدشان پیوستند، رزمندگان و جانبازانی که با درد و رنج میدان های نبرد به دوستان شهیدشان پیوستند و یاد شهید مدافع امنیت شهید عباس خالقی را گرامی می داریم و علو درجاتشان را از پروردگار متعال مسئلت داریم و صحت و سلامتی بازماندگان شان را از خداوند بخشنده خواستاریم.

گرچه وظیفه حقیر بوده که در مراسمات و همدردی با شما حضور پیدا کنم اما توفیق حضور در برخی مراسمات از حقیر سلب شده بود که از این طریق از محضر همه شما عذرخواهی نموده و ارادتم را ابراز می نمایم.

در پناه «حق تعالی» سلامت، سربلند و سعادتمند باشید. 

 

فرزند کوچک ملت بزرگ استان قزوین

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف ) استان قزوین

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها