خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با حضور در یادمان بیت المقدس در لحظه تحویل سال با اشاره به اینکه هرچه داریم از خون شهداست گفت؛ امروز اگر در امنیت و آرامش هستیم از برکت خون شهدا ست که کاروان های راهیان نور به این یادمان ها عزیمت می کنند.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۸۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ سردار عبدالرضا مراد حاجتی در گفتگو با خبرنگار بسیج در پادگان شهید حبیب الهی عنوان کرد:از ۱۴۰۱ وارد ۱۴۰۲ شدیم،اینجا یادمان شهدای عملیات بیت المقدس در پادگان شهید حبیب الهی در کنار شهدا و زائران مشهد شهیدان است خدارا شاکریم که امسال را علی رغم فراز و نشیب ها پشت سر گذاشتیم و خداوند عنایتی کرد و توطئه دشمن خنثی شد و اتفاقات خوبی برای مملکت در حال رقم خوردن است.

 

وی ادامه داد: هر چه داریم از شهدا داریم و در جمع این سیل کاروان‌های راهیان نور بسیار خوشحالیم که با آن همه اتفاقاتی که دشمن ۴۴ سال است در حال پشت پا زدن به این مملکت است اما در حال لحظه تحویل سال در امنیت و آرامش هستیم با آن امنیتی که شهدا برای مردم به ارمغان آوردند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ما دست بوس خانواده شهدا هستیم گفت: انشالله حال که از شعبان به رمضان وارد می شویم و در جوار شهدا هستیم سال نو آن کلام «الی احسن الحال» یک حال خوب برای مردم به وجود بیاید و گشایشی در حوزه اقتصادی به وجود بیاید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها