خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار از تهیه و توزیع ۳ هزار بسته معیشتی دراولین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به مناسبت حلول سال نو در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۸۲
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

سرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ظهار کرد: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، ۳ هزار بسته معیشتی در اولین دوره کمک‌های مومنانه سال۱۴۰۲ در آستانه سال نو به همت سپاه ناحیه مقاومت  شهرستان بهار و سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار شهرستان بهار توزیع شد.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ‌سازی احسان، انفاق و نیکوکاری تصریح کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، لپه و... در مجموع به ارزش ۲۱ میلیارد ریال در اولین مرحله کمک‌های مومنانه توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: به همت خیرین و گروه‌های جهادی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار نیز در ماه مبارک ضیافت الهی طرح کمک مؤمنانه در راستای دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین بسیجی شهرستان بهار در سال ۱۴۰۱ پنج مرحله کمک مومنانه در قالب ۱۲هزاربسته در مجموع به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

*اعزام ۲۱۵زائر به اردوی زیارتی راهیان نور

هندی ورکانه در ادامه با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور اظهار کرد: کاروان راهیان نور نیز به رسم هر ساله در روز‌های پایانی سال با هدف نشان دادن ایثارگری‌ها و رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلاور مردان خدا که غیرت و مردانگی و دفاع از وطن را به ما آموختند؛ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله ۲۱۵ نفر از زائران بسیجی شهرستان بهار در قالب سه اتوبوس و ۱۲ خودرو شخصی با بدرقه مسئولان شهرستان بهار ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ راهی مناطق عملیاتی خوزستان شدند.

فرمانده سپاه ناحبه بهار افزود: در این سفر معنوی زائران از یادمان‌های والفجر۸، اروند کنار، کربلای۴، شلمچه، هویزه، طلائیه، معراج شهدا و دیگر مناطق عملیاتی به صورت دسته جمعی بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: شایان ذکر است این سفر معنوی امسال برای دومین بار در بهمن ماه و اسفند ماه برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات