ظهور «حسین فهمیده‌های» جهاد و پیشرفت، در مسیر محرومیت زدایی نشانه ای از زنده بودن حرکت تکاملی انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۵۰۰۱۱۶
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جهادگران «مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور» و «قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران» از بیست و چهارم اسفند برای خدمت جهادی پا به روستای «اسدآباد» رومشگان گذاشته اند.

با همان عشق که عید سال قبل برای خدمت به هرمزگان رفتند، امسال آمده اند به لرستان.

مقصد امسال جهاد، روستایی است در رومشگان به نام «اسد آباد»، عزم راسخ جهادگران «مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور» و «قرارگاه امام رضا علیه السلام استان تهران» برای محرومیت زدایی به نحوی است که گویا همین جا می زیسته اند.

دانش آموزان جهادگر از تهران آمده اند لرستان و 2 مدرسه این روستا یکی از اهداف جهاد است و حال و هوای بهار را با مرمت و تعمیر و رنگ آمیزی به مدرسه حضرت زینب کبری سلام الله علیها و نیز مدرسه شهید قدوسی آورده اند.

دیوارهای مدرسه را رنگ و نقش زده اند، به طوریکه این سطح از هنرمندی از نوجوانانی با این سن، شاید دور از انتظار باشد.

ساخت 3 چشمه سرویس بهداشتی، حفر یک حلقه چاه و بازسازی 4 چشمه سرویس بهداشتی نیز خدمات دیگر جهادگران در این 2 مدرسه است.

علاوه بر این، تیم تخصصی فرهنگی خواهران و برادران هم در «اسد آباد رومشگان» حضور دارند و برنامه ها و مسابقات فرهنگی، علمی و ورزشی را رونق داده اند.

مسابقات فوتبال، حفظ حدیث، آموزش احکام، جُنگ شادی، مسابقات قوی ترین مردان، همخوانی سرود «سلام فرمانده»، نمایش فیلم و کلاس های تقویتی بخشی از این برنامه هاست. 

مشاوره اشتغالزایی و دامپزشکی بخش دیگر فعالیت جهادگران «مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور» و «قرارگاه امام رضا علیه السلام استان تهران» است

اردوی جهادی جهادگران پرشور و رهروان شهدا قرار است ان شاءالله به سفر راهیان نور این فناوری فرهنگی راهبردی منتهی شود. 

یکی از جهادگران تنها 13 سال دارد. ظهور «حسین فهمیده های» جهاد پیشرفت از مهم ترین دستاوردهای انقلاب و برکات تفکر بسیجی است و نشانه ای از زنده بودن حرکت تکاملی انقلاب اسلامی تا تحقق ظهور.

دبیر قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور/ مهدی رفیعی

ارسال نظرات