خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

زیارت مناطق عملیاتی جنوب، آب‌های خلیج فارس و قبر سردار دل‌ها توسط کازرونی‌ها

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: مردم کازرون در ایام منتهی به نوروز، به زیارت مناطق عملیاتی جنوب، آب‌های خلیج فارس و قبر سردار دل‌ها رفتند.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۸۶
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در ایام 20اسفندماه روز راهیان نور کارون های زیارتی از شهرستان کازرون در قالب کاروان های راهیان نور، از مناطق عملیاتی جنوب کشور، آب ها و جزیرهای فارس و خارک خلیج فارس و قبر شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان را بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در اردوی زیارتی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، شهرستان کازرون با اعزام 5کاروان به صورت گروهی و فردی به استعداد بیش از 400نفر زائر، مناطق عملیاتی همچون شلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، نهر خین، یادمان عملیات فتح المبین، علقمه،معراج شهدا و... را زیارت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: در اردوی راهیان نور دریایی که با همکاری پاه منطقه دوم دریایی بوشهر برگزار شد، کاروان های راهیان نور کازرون در یک مرحله از جزیره فارسی یادمان نبرد دلاومندی های شهدا در نبرد با تفنگداران دریایی در کنار جزیره فارسی یادبود شهید نادر مهدوی ها و نصرالله شفیعی ها را گرامی داشتند و در جزیره فارسی مراسم گرامیداشت شهید نصرالله شفیعی از سرداران به نام شهرستان کازرون می باشد گرامی داشته شد.

وی افزود: راهیان نور دریایی اعزامی از شهرستان کازرون در قالب دو کاروان به استعداد بیش از200نفر از مناطق عملیاتی واقع در آب های خلیج فارسی با روایتگری روایان پیشکسوت در کاروان و در جزیره خارک از گلزار شهدا و قبر محمد حنفیه فرزند امیر المومنین(ع) که مشهور در این جزیره است، و بیمارستان زیر زمینی نیروی دریایی مربوط دوران دفاع مقدس و کشتی سوخته زیارت و بازید کردند.

سرهنگ توکل یادآور شد: با هماهنگی انجام شده با مسئولین شهرستان کازرون و رده مافوق کاروان راهیان نور با استعداد 2 دستگاه اتوبوس از از قبر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در شب جمعه همزمان با ساعات شهادت این شهید عزیر و همرزمانش که در کنار مرقد مطهر مراسم برگزار بود حضور یافتند و با قرائت فاتحه و شرکت در مراسم شهید یادو خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار