خبرهای داغ:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: برای تحقق شعار سال«مهار تورم، افزایش تولید»، نیاز به اقدام و عمل با همت مردم و مسؤولان است و باید «ما می توانیم» را در سال جدید عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۲۱
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال«مهار تورم، افزایش تولید»، اظهار کرد: تحقق شعار سال با برقراری جلسه و نشست امکان‌پذیر نیست و عدد و آمار سخنرانی‌ها مهم نیست و تغییر باید سرسفره مردم مشخص شود، نیاز به اقدام و عمل با همت مردم و مسؤولان است و باید «ما می توانیم» را در سال جدید عملیاتی کنیم.

وی افزود: مهار تورم و تحقق رشد در تولید، عزم جدی مسؤولان در ایجاد بستر و حرکت موثر در بخش اقتصاد را می‌طلبد که در این راستا استان کرمانشاه دارای امتیازات و فرصت‌های ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: از جمله این فرصت‌های ویژه گردشگری، است که شامل بخش‌های مختلفی همچون گردشگری تاریخی، سلامت، مذهبی، دفاع مقدس، اربعین و... می‌شود که باید برای بهره‌گیری از این امتیازات‌ها برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم از این فرصت‌ها برای استان استفاده کنیم.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، تجارت از طریق مرزهای استان را دیگر فرصت بی‌نظیر استان دانست و گفت: بیش از ۵۰ درصد صادرات کشور از طریق مرزهای استان انجام می‌شود که باید به سمتی برویم که بهره و سود آن را به سمت استان معطوف شود تا از دریای عظیم کشور عراق که در همسایگی ماست، بهره لازم را ببریم.

وی در ادامه به فرصت ویژه در بخش کشاورزی استان اشاره و بیان کرد: کرمانشاه استانی کشاورزی است که احتیاج به صنایع تبدیلی، اصلاح‌های نژادی، الگوی کشت و... دارد که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظرات