خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین؛

کشف ۱۴ دستگاه ماینردر یک عملیات مشترک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیر مجاز در عملیات مشترک پلیس استان "قزوین و کردستان" خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۲۷
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ مهدی حاجیان راد در گفت و گو با خبرنگار بسیج، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي و هوشمندانه ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، باندی از ایادی قاچاق با  شگرد های مختلف و استفاده از اسکورت و خودروهای شوتی محموله های لوازم الکترونیکی قاچاق را از شهرستان های مرزی به سمت مرکز کشور انتقال می دهند.

 

وی افزود : پس از تکمیل اطلاعات و شناسایی مسیر تردد و خودرو های مورد استفاده با پشتیبانی اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خودرو مورد نظر در محور "نجف آباد" به سمت "بیجار" توسط همکاران پلیس آگاهی شهرستان بیجار  شناسایی  ودر یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد .

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خاطر نشان کرد : پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن تعداد 14 دستگاه ماینرو 14 دستگاه پاور کشف ویک نفر دستگیر شد .

 

سرهنگ حاجیان راد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله مکشوفه را 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تاکید کرد: نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه و با تمام توان به تلاش خود برای مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و در این راه از همکاری مردم نیز استقبال می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار