خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان گفت: برای تحقق شعار سال باید زمینه برای ورود مردم به فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی تسهیل کند تا تصدی‌گری دولت کاهش یابد.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۶۶
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان؛ حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال "مهار تورم و افزایش تولید" اظهارکرد: شعارهای مقام معظم رهبری نسخه اجرایی برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور است.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز کشور را می توان تورم دانست که افزایش هزینه‌ها به خانواده‌های کم درآمد فشار اقتصادی متعددی را تحمل کرده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: در صورتی که مسئولان مردم را بیشتر در مسائل اقتصادی وارد کنند و شاهد افزایش تولید باشیم بدون شک به اشتغال پایدار نیز کمک می شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ثمره تلاش ملت ایران است بنابراین همه باید از مردم پاسداری کنیم که تقویت بنیه اقتصادی کشور نیز در همین راستا است.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه در خصوص سفر رییس‌جمهور به آبادان و افتتاح پروژه فاز ۲ پالایشگاه گفت: بسیاری از جوانان شاغل در این پروژه بیکار شدند ولی بنا به دستور رییس جمهور کارگران بیکار شده در فاز جدید مشغول به کار خواهند شد.

وی بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بخصوص در عید نوروز تاکیدکرد و افزود: مراقبت های لازم صورت گیرد تا در اماکن عمومی شاهد روزه خواری نباشیم؛ مردم با افرادی که در مکان‌های عمومی روزه‌خواری می‌کنند با زبان خوش تذکر و امر به معروف و نهی از منکر کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها