خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان
حجت الاسلام رحیمی گفت: طرح ضیافت الهی در آرامش بهاری در ۴۷بقعه متبرکه استان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۲۶
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در قالب اجرای طرح ضیافت الهی در آرامش بهاری در ۴۷ بقعه متبرکه استان، ۳۲ مبلغ دینی حضور یافته‌اند که از این تعداد ۲۰ مبلغ از قم و ۱۲ مبلغ بومی استان هستند.

حجت الاسلام رحیمی ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم و پاسخ به سوال‌ها دینی را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در راستای اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در بعد از ظهر روز‌های ماه مبارک رمضان حضور زائران و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان افزایش می‌یابد، افزود: با کمک خیرین و از محل نیات واقفین در ماه رمضان افطاری‌های ساده در بعضی از بقاع متبرکه آغاز می‌شود.

حجت الاسلام رحیمی گفت: در شهرستان‌های طبس، فردوس، قائنات و بیرجند موقوفاتی با نیت دادن افطاری و همچنین تلاوت قرآن برای شادی روح اموات در مساجد و یا سر قبر واقف در بعضی از شهرستان‌های خراسان جنوبی از محل نیات واقفین در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و وفات حضرت خدیجه و شب‌های قدر نیز برنامه‌های ویژه این ایام در ۴۷ بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد، افزود: در بقاع متبرکه شاخص خراسان جنوبی غرفه‌های کودک و نوجوان ایجاد شده که مبلغان دینی در آن‌ها برنامه‌هایی را برای این گروه سنی اجرا می‌کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها