خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان البرز:

معروف مختص به حجاب نیست بلکه دامنه وسیع‌تری را به خود اختصاص می‌دهد و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مصطفی غفوری گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید وقت گذاشت تا کارهای کلیدی انجام شود و این نکته باید در نظر گرفته شود که مفهوم امر به معروف مختص به حجاب نیست بلکه دامنه وسیع‌تری را به خود اختصاص می‌دهد و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۰۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

قزوین، به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی غفوری در جلسه شورای اداری شهرستان البرز، که در مزار شهدا شهر الوند برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه بر تشکیل این جلسه در این مکان مقدس، جا دارد فرصت را مغتنم شماریم و در اولین جلسه شورای اداری شهرستان، با شهدا عهد و پیمان ببندیم و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حرکت کنیم.


وی افزود: سال 1402 سال مهمی است، رهبر انقلاب محورها را جهت حرکت کشور مشخص کردند که از جمله آنها می‌توان به بحث مردم سالاری و تبدیل آن به حکومت باب میل استکبار جهانی اشاره کرد که با توجه بر برگزاری انتخابات در سال جاری، باید مورد توجه قرار گیرد چرا که الگوی مردم سالاری دینی به عنوان اصل حاکمیتی جمهوری اسلامی یکی از نقاطی است که دشمن به دنبال ضربه زدن به آن می‌باشد.


غفوری اضافه کرد: مباحثی دیگری که رهبری به آنها تأکید داشتند تکیه بر بنیه و پتانسیل‌های درونی، عدم همراهی مردم با اغتشاشات، دستاوردهای علمی کشور و توسعه روابط خارجی و قدرت منطقه‌ای بود که در پایان سال شاهد ثمرات آن بودیم، که با فعالیت‌های دیپلماسی دولت آغاز گردید.


فرماندار البرز در خصوص مردمی سازی اقتصاد گفت: بحث مردمی سازی اقتصاد که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بود، از سیاست‌های مهم دولت بود که در اولویت قرار گرفت و امیدواریم در سال جاری دستگاه‌های اجرای با توجه بر کار ویژه‌هایی که دارند به دنبال تحقق هرچه بهتر این موضوع باشند و همینطور قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت خام و اساساً خام فروشی که با توجه بر ظرفیت‌های صنعتی کشور باید این موضوع به جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.


وی افزود: نکته مهمی که رهبری نیز تأکید داشتند بحث امیدآفرینی در جامعه است، که در جلسات سال گذشته بیان شد که کسی می‌تواند امیدآفرینی کند که خودش به معنای واقعی به آینده امید داشته باشد؛ لذا همه مسئولین در این مهم نقش پر رنگی خواهند داشت.


گفتنی است؛ این جلسه جهت تجدید میثاق با شهدا در محل مزار شهدای شهر الوند، و با حضور روسای ادارات و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی امام جمعه الوند و شیرمحمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان البرز همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار