خبرهای داغ:
معاون فرهنگی شهرداری بیرجند گفت: جشن بزرگ روزه اولی‌ها همزمان با میلاد امام حسن‌ مجتبی(علیه‌السلام) با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند در حسینیه جماران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۳۹
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد رمضانی معاون فرهنگی شهرداری شهرستان بیرجند بیان کرد: جشن بزرگ روز اولی‌ها در ۱۷ فروردین ماه امسال همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

وی گفت: تلاوت کلام الله مجید و با همکاری مجتمع مسجد امام حسین (ع) و مشارکت شهرداری از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد و در صورت مساعد بودن آب‌وهوا این برنامه از ۱۵ تا ۲۳ فروردین به مدت یک هفته در فضای باز فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

رمضانی عنوان کرد: با کمک حوزه عترت و قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محصولات فرهنگی عفاف و حجاب در بازارچه صنایع دستی فرهنگسرا عرضه می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری بیرجند افزود: علاوه بر این، ویژه برنامه ایستگاه انتظار در بوستان توحید برگزار می‌شود، که شامل نمایشگاه معنوی ۱۰ دقیقه تنهایی، نمایشگاه اقتصاد به توان مردم، غرفه نقاشی ویژه کودکان، کافه گفتگو ویژه خواهران است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های پیش رو برپایی موکب فرهنگی در چهار بوستان توحید، نشاط غفاری، بوستان خطی مهرشهر و کاجستان است که در این چهار بوستان برنامه‌های فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان شامل مسابقات قرآن، رفع شبهات برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه از ۱۴ فروردین‌ماه هم بازارچه صنایع دستی با همکاری مؤسسه خیریه لبخند فرشتگان به مدت یک هفته در ورودی بوستان کاجستان برپا می‌شود، افزود: این نمایشگاه با هدف حمایت از مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در چهار بوستان توحید، نشاط در خیابان غفاری، کاجستان، بوستان خطی مهرشهر و فضای باز فرهنگسرا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

معاون فرهنگی شهرداری بیرجند گفت: با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از ۱۵ تا ۲۲ فروردین ماه در فضای باز فرهنگسرا، بازارچه عرضه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب برپا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها