معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد:

اهداء ۱۱۰۰ بسته معیشتی به بانوان کارآفرین/ سفره «مادران ارزش آفرین» خراسان رضوی متبرک شد

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی متبرک، در سفره مادران سخت‌کوش کارآفرین استان که توانسته‌اند خانه‌های خود را به کارگاه‌های کوچک و پررونق تبدیل کنند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۸۳
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، جعفر رئیسیان‌زاده با اعلام این خبر که ۱۱۰۰ بسته معیشتی متبرک به همت بنیاد کرامت رضوی و با هدف حمایت از مادران کارآفرین اهدا شد، اظهارکرد: مادران بهره‌مند از این حمایت، بانوانی هستند که در طرح‌های مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت حضور داشته و با پشتیبانی بنیاد کرامت، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی ادامه داد: «مادران ارزش آفرین» یکی از طرح‌های مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی است که در قالب آن، بانوان سرپرست خانوار که در حوزه کسب‌وکار و کار آفرینی فعالیت دارند، مورد حمایت آستان قدس رضوی قرار می‌گیرند و تولیدات این طرح نیز با برپایی نمایشگاه محصولات این کارآفرینان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
 
 معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در تشریح جزئیات اهدای این بسته‌های معیشتی گفت: بسته‌های معیشتی اهدایی شامل دو کیلو گوشت، پنج کیلو برنج و سایر اقلام ضروری است که در مجموع برای تامین حدود ۱۱۰۰ بسته، ۱۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. 
 
وی افزود: هدف از اجرای این طرح این بوده است که، همان‌طور که این مادران سخت‌کوش توانسته‌اند خانه‌های خود را به کارگاه‌های کوچک و پررونق تبدیل کنند، اکنون رزق و روزی متبرک رضوی نیز در سفره‌هایشان بنشیند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها