جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همان‌ رویه‌ای که در دفاع مقدس داشتیم امروز در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه برقرار شده، این قاعده الهی است که در قرآن به آن اشاره شده و وعده خدا حق است.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۷۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

انقلاب اسلامی با پیمودن مسیر تعالی در اوج قله قرار دارد/شهدای اخیر مرزبانی، گواه سربلندی ایران مقتدر

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار علی فدوی در یادواره «حافظان آسمان» ویژه شهدای یگان سپاه حفاظت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد که با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم در نمایشگاه بین‌المللی مشهد همزمان با دهه کرامت برگزار شد، اظهارکرد: در این یادواره شهدا گردهم جمع می‌شویم تا شهیدان دستی بر سر ما بکشند و از عنایتی که خداوند به آن‌ها داشته، بهره مند شویم چراکه شهدا به مقام شفاعت دست پیدا کرده‌اند و از طرف خداوند اجازه یافتند نسبت به خیل کثیری از مردم عنایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه به اذن پروردگار عالم، شهدا در اعلی‌علیین هستند، افزود: بر همین اساس برگزاری یادواره‌های شهدا ما را با ویژگی‌های بارز شهیدان گلگون کفن و رزمندگان غیور ایران اسلامی آشنا می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود به تقابل جبهه حق و باطل اشاره کرد و یادآورشد: جبهه انقلاب اسلامی ۴۴ سال است که توسط جبهه باطل و شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش مورد هجمه قرار گرفته و در همه ایام، در این نبرد که پایان ندارد جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند، چراکه این قاعده قوی قرآنی است که دو حزب بیشتر وجود ندارد، حزب خدا و حزب شیطان که با اراده الهی حزب خدا غالب و پیروز است.

 شهدای اخیر مرزبانی، گواه سربلندی ایران مقتدر

سردار فدوی با اشاره به اینکه جبهه حق و باطل را ۴۴ سال تجربه کرده‌ایم، تصریح کرد: در این مدت همواره برای انجام تکلیف آماده تقدیم جان بوده‌ایم و این روحیه ایثارگری و شهادت طلبی هیچگاه تعطیل نبوده است؛ همیشه ما با این نبرد مواجه هستیم و همواره سربلند بوده‌ایم که شهدای اخیر مرزبانی گواه این ادعاست.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید در طول ۴۴ سال، سند محکمی است که ما با تمام معنا، اخلاص و  صدق پای کار انقلاب اسلامی آماده بوده‌ایم و اگر لازم شد جان ناقابل خود را فدای آرمان های والا می کنیم و پروردگار هم وعده یاری داده است.

وی گفت: همواره ۴۴ سال پیروزی از آن جبهه حق بوده و این دلیل محکمی است که انقلاب اسلامی و ام‌القرای اسلام یعنی ایران همواره در راه حق و در راه حزب خدا گام برداشته و همۀ مستضعفین عالم چشم امید به آن دوخته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، صبر و استقامت، مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم را از ویژگی های بارز مومنان و صالحان خدا برشمرد و  بیان کرد: وقتی انسان در برابر ظالم بایستد، خداوند تضمین یاری داده است و این مسیر از زمانیکه پرچم حق توسط امام خمینی(ره) برافراشته شده و بعد آن پیر سفرکرده ۳۳ سال است که توسط امام حاضر برافراشته مانده تا به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) تحویل داده شود، ادامه دارد.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه این مهم شدنی است به شرط اینکه به تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده عمل کنیم تا به فضل الهی بالاترین نتایج رقم بخورد، گفت: در اقصی نقاط عالم که نفس انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و پاسداران و بسیجیان به آنجا رسیده به مثابه ما عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هشت سال از جنگ یمن می‌گذرد، ابرازکرد: همان‌ رویه‌ای که در دفاع مقدس داشتیم امروز در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه برقرار شده، این قاعده الهی است که در قرآن به آن اشاره شده و وعده خدا حق است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ابرازکرد: خوشا به حال کسانی که در خدمت به خانواده شهدا پیشقدم هستند و در این راه باید مراقب باشند که عملکردشان به‌گونه‌ای باشد که خشنودی خانواده شهیدان را به همراه داشته باشد.

سردار فدوی در پایان گفت: ما باید به تکالیفمان عمل کنیم تا از عنایت خدا بهره‌مند شویم و در قله قرار بگیریم. فرمانده معظم کل قوا فرمودند «ما باید در قله قرار بگیریم وقتی در قله قرار گرفتیم دشمنی‌ها تمام می‌شود» این فرمایش معظم‌له بسیار مهم است چراکه با عمل به تکالیفمان، آمریکا از دشمنی طولانی با ایران ناامید می‌شود و اگر این دشمنی تمام شود راه باز خواهد شد و انقلاب اسلامی با پیمودن مسیر تعالی در قله قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها