فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند برای نسل جوان است، تصریح کرد: نسل کنونی و جوانان امروز نیازمند و تشنه جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده سپاه ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه، برگ‌ِ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی جانبازان، شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود تا آنجا که امام شهیدان خمینی کبیر(ره) در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
وی افزود: جوان‌های عزیزمان بدانند که برای رسیدن کشور به این استقلال و قدرتی که امروز دارد، تلاش‌های فراوانی انجام گرفته است؛ ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام باید در فضای مجازی و حقیقی تشریح و تبیین شود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند برای نسل جوان است، تصریح کرد: نسل کنونی و جوانان امروز نیازمند و تشنه جهاد تبیین هستند. جوانان آن دوران با شناخت، از ایران اسلامی پاسداری و محافظت کردند و امروز ما وظیفه داریم با ادامه مسیر جوان‌های پرشور و بصیر آن دوران از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان کشور پاسداری کنیم.
سرهنگ مهدی در تشریح برنامه‌های سوم خرداد شهرستان ساوه گفت: برگزاری یادواره‌ی ۳۴ شهید ساوجی عملیات آزادسازی خرمشهر، رونمایی از کتاب اعزام مجدد، گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهدا، جهاد تبیین و روشنگری توسط روایتگران دوران دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های اجرایی در شهرستان ساوه است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات