خبرهای داغ:
حاج صادق آهنگران در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

پایگاه‌های بسیج سراسر کشور به پایگاه تحقق جهاد تبیین تبدیل شوند

ذاکر دوران دفاع مقدس جهاد تبیین را سنگر مستحکم مقابله با جنگ ترکیبی برشمرد و بر نقش کارساز بسیج در تحقق جهاد تبیین تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۵۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

جهاد تبیین،سنگر مستحکم مقابله با جنگ ترکیبی/بسیج، نقش کارسازی در تحقق جهاد تبیین دارد

حاج صادق آهنگران مداح اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج در ایام یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، نخست در خصوص اهمیت این عملیات، اظهار کرد: تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس با روضه امام حسین (ع) آغاز می‌شد.

مداح اهل بیت (ع) در پاسخ به این سئوال که نوحه سرایی شما در دوران دفاع مقدس هنوز در بین مردم ماندگار است، دلیل این ماندگاری را می‌فرمایید؟، تصریح کرد: مردم برای دفاع مقدس به عنوان یک میراث مهم ارزش قائل هستند.

وی ادامه داد: چون نفس شهدای عالی‌قدری همچون شهیدان همت و ابراهیم هادی به صدای بنده حقیر خورده است، مردم ما را قبول دارند.


مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اهمت جهاد تبیین در بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی به ویژه گنجینه ارزشمند دفاع مقدس، بر دامنه وسیع این سنگر مستحکم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد و گفت: باید با رویکردی گسترده وارد میدان جهاد تبیین شد.

جهاد تبیین،سنگر مستحکم مقابله با جنگ ترکیبی/بسیج، نقش کارسازی در تحقق جهاد تبیین دارد

 

آهنگران با اشاره به گستردگی معنوی، ساختاری و میدانی بسیج در عرصه دفاع از انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم، اضافه کرد: بسیج، نقش کارسازی در تحقق جهاد تبیین دارد.

مداح اهل بیت (ع) با تأکید براینکه بسیج، این شجره طیبه انقلاب اسلامی، نقش مؤثری در تمام عرصه‌ها دارد، تصریح کرد: جهاد تبیین باید تحت امر ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تحقق پیدا کند.

آهنگران با اشاره به اینکه نگاه ویژه به رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا و طرح برنامه‌های دقیق از اصول مهم در تحقق جهاد تبیین است، اضافه کرد: بسیج، همواره تحت فرمان مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها حضور داشته است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج سراسر کشور به پایگاه تحقق جهاد تبیین تبدیل شوند، اظهار داشت: بیان دستاورد‌های انقلاب در سنگر جهان تبیین باید درست و کارشناسی به ویژه در جذب نسل جوان انجام شود.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها