بزرگداشت سوم خرداد در سپاه ناحیه مهدیشهر

به مناسبت روز مقاومت ،ایثار و پیروزی یاد بود فتح خرمشهر در حسینیه ثارالله سپاه مهدیشهر برگزار گردید .
کد خبر: ۹۵۱۵۶۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از مهدیشهر، برادر بسیجی جز بستجانی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در جمع پاسداران و پایوران نیروی انتظامی که در بزرگداشت سوم خرداد در حسینیه ثارالله سپاه مهدیشهر برگزار شد گفت: همان طور که حضرت امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، سوم خرداد ماه نقطه حیاتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و سالگرد حماسه عظیم آزاد سازی خرمشهر روز ملی مقاومت و یادآور سال های روشن دفاع مقدس است . که برای همیشه در یاد ها خواهد ماند و رنگ فراموشی نمی گیرد .
وی در جمع پاسداران و برادران نیروی انتظامی تصریح کرد: تصور غرب این بود که هر وقت بخواهیم می توانیم به ایران حمله کنیم و می توانیم خرمشهر را بگیریم و یک هفته ای تهران باشیم اما ملت ما ۳۵ روز مقاومت کرد . ما فقط روی نقشه با عراق می جنگیدیم اما حقیقتا با ۷۰ کشور در حال جنگ بودیم .
وی ابراز داشت : دو چیز ما را به پیروزی رساند ؛ ۱_ رهبری امام راحل ۲_اتحاد قلبی و صمیمی این ملت .
ملت ما باور داشتند که می توانند پیروز باشند و همین باور بود که مارا به پیروزی رساند آن چیزی که ما را پیروز کرد ، ولایت پذیری مردم بود ،پیروزی ایران باعث شد که جبهه مقاومت ،ایران را الگوی خود قرار دهد .
وی در کلام آخر بیان کرد: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا نتیجه پیروزی را ببینید، امروز ایران در اوج قله افتخار است و نزدیک به ۴۴ سال است که ما آمریکا را به ذلت در آوردیم و این نتیجه گوش به فرمان بودن ملت از ولایت فقیه است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار