رییس دانشگاه یاسوج نسبت به اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۲۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، دکتر بهادر کرمی در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَ لَيَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ

بار دیگر، شاهد اصرار اتحادیه اروپا بر مواضع خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم. تحریم‌های خصمانه و مغرضانه دشمنان که نشان از نهایت ضعف و زبونی سردمداران ظلم و استعمار و مدعیان دموکراسی و حقوق بشر دارد، بسیج دانشجویی را هدف قرار داده است. این تحریم افتخاری است برای بسیج دانشجویی، زیرا نشان می‌دهد این تشکل که برگرفته از مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است توانسته در مسیر اهداف این تشکل درست قدم بردارد، اهداف ارزشمندی چون تلاش مخلصانه، هوشیاری در شناخت دشمن، محبت و ایثار در برابر دوست، ایستادگی و مقاومت شجاعانه و خستگی ناپذیر در برابر دشمن، حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف و به میدان آوردن همه توانایی‌های خود در راه آرمان‌های نظام اسلامی، عدالت‌خواهی و پیشگامی، نوآوری، دلیری در عرصه علم و سیاست و دین‌داری و خدمت، تعبد و ولایت‌مداری و ترویج این تفکر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی.
اینجانب و خانواده بزرگ دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد  ضمن محکوم نمودن این اقدام مغرضانه و مضحک دشمنان ایران اسلامی و حمایت قاطع از بسیج دانشجویی، اعلام می داریم که همانند ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همواره در کنار فرزندان بسیجی خود خواهیم ماند و یاری‌گر آنها در به ذلت نشاندن بیش از پیش دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم بود.

دکتر بهادر کرمی
رئیس دانشگاه یاسوج

 

ارسال نظرات