مصطفی قهرمانی
معاون فرهنگی سپاه در اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور:

شعار «ما می توانیم» را در مذاکرات جدی بگیریم

کد خبر: ۸۵۰۵۲۶۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردار حسین نجات جمعه شب در آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در جمه زائران کاروان راهیان نور مازندران، اظهار کرد: مناطق عملیاتی جنوب سرزمین یا فاطمه (س)، یا زهرا و یا حسین (ع) است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه این خاک سرزمین خاطره ها است، بیان داشت:سرزمین دانش آموزانی که از وطن خود دفاع کردند ستودنی است.

سردار نجات با اشاره شعار امسال راهیان نور گفت: ما می توانیم، شعار امسال راهیان نور است که نمونه این توانستن را می توان در مذاکرات هسته ای دید، زمانی که ما 4 سال گذشته، از طرف های مذاکره کننده خواستیم که اورانیوم غنی شده 20 درصد را به ما بدهند وگرنه خودمان به این دانش دست خواهیم یافت اما آنها خندیدند و هرگز تصورشان نبود که به برکت حضور شهید احمدی روشن ما به این دانش دست خواهیم یافت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در مذاکرات هسته ای بین ما و آمریکا و چند کشور اروپایی، شرط اصلی برای پیروزی مقاومت است؛ چرا که رهبرمان معتقدند اگر ایستادگی کنیم موفق خواهیم شد.

وی گفت: در سال ۶۳-۶۴ پسر ۱۳ ساله ای را در منطقه ایی دیدم وگفتم وی را تحویل عمویش(سرپرستش) بدهید که دو روز بعد در منطقه عملیاتی دیگری وی را دیدم که در عملیات شرکت داشت.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این سرزمین مردم یاد گرفتند با دست خالی وتوکل بر خدا پیروز شوند، عنوان کرد: جبهه سراسر امداد الهی بود که توانستیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

پیروزی در لبنان، سوریه وعراق حاصل روحیه مقاومت است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد:حزب الله لبنان مقاومت را از ایران یاد گرفت و پیروزی در لبنان، سوریه وعراق حاصل روحیه مقاومت است.

وی ضمن بیان این مطلب که روزنامه فیگارو در سر مقاله خود نوشت پایتخت چهار کشور عربی در اختیار ایران است، افزود:رهبر معظم انقلاب فرمودند خون شهدایی که اینجا ریخته شده است طولی نخواهد کشید پرچم عمودی اسلام را بر قله های جهان نصب خواهد کرد.

سردار نجات تاکید کرد: الان تمام تجارب ما در هشت سال دفاع مقدس توسط سپاه قدس به سوریه و لبنان و عراق منتقل می شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار