راهیان نور در وافع تجسم و مصداق روحیه ایثار –فداکاری- شهادت و شهامت رزمنگانی است که در اجابت امر ولی فقیه در راه حفظ میهن و نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و ما در تمرین آن دست و پا می زنیم.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۸۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳



خبرگزاری بسیج مازندران یکی از بسیجیان ولایتمدار و رزمنده دوره دفاع مقدس در سفر به سرزمین مقدس شلمچه با تأکید بر اینکه زائران از سفر معنوی راهیان نور بهره کافی ببرند، بیان کرد: توجه داشته باشیم که به کجا می رویم و برای چه می رویم هدف این سفر چیست؛ چرا که انسان هر کاری را باید هدفدار انجام دهد و اگر هدف مشخص نباشد بی اثر است.

 

این عضو بسیجی روحانیت افزود: ما باید بدانیم شهدا چه کردند و برای چه این راه را رفتند، همه اینها سؤال هایی است که در ذهن انسان می گذرد که باید پاسخ صحیح و درست به آن داده شود.

 

سفر راهیان نور همانند حج است که اگر به آن توجه شود؛ انسان را به کمال می رساند.

 

احمدی بیان کرد: مسئولان برای هر چه بهتر برگزار شدن این اردو تلاش خود را کرده اند و زمینه حضور خانواده ها در ایام نوروز فراهم است.

 

وی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق الگودهی و معرفی جلوه های عینی ایثار و مقاومت و تبیین رسالت رزمندگان دوران دفاع مقدس در جامعه را از جمله مهمترین اهداف راهیان نور عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها