فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا:

سنگرهای اصلی ما مساجد و پایگاه ها هستند

خبرگزاري بسيج: فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا در جمع اعضای گردان امام حسین(ع) و شورای فرماندهی سپاه آذرشهر گفت: سنگرهای اصلی ما در دفاع از آرمان های انقلاب، مساجد و پایگاه ها هستند.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۴۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، اصغر عباسقلیزداه در این نشست -که به منظور افزایش آمادگی اعضای گردان امام حسین(ع) آذرشهر تشکیل شده بود- با اذعان به جایگاه بی بدیل وحدت و همدلی در کسب موفقیت، افزود: از عوامل اصلی دست یابی به اهداف درون یک مجموعه، وحدت و همدلی بین اعضای آن مجموعه است.

وی ایمان و معنویت را جزو شاخص های اصلی یک بسیجی برشمرد و اظهار داشت: شاخص اصلی یک بسیجی ایمان، ادب و اخلاق اوست چرا که همین ایمان و اعتقاد رزمندگان بود که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد.

عباسقلیزداه با بیان اینکه بسیج جزو بدنه اصلی سپاه است، خاطرنشان کرد: بسیج، عضو جدا نشدنی و اصلی سپاه است.

وي در بخش دیگری از سخنان خود یکی از بارزترین ویژگی های فرماندهان دفاع مقدس را اخلاص و تواضع آن ها دانست و بيان داشت: فرماندهان ما در دفاع مقدس با خلوص و معرفت والاي دینی خود، همیشه در خط مقدم و پیشرو بودند و در تقسیم کارها سخت ترین کارها را برای خود انتخاب می کردند.

اين مقام مسئول در ادامه تاكيد كرد: امروز باید الگوی جوانان ما همین سردارن بی ادعا باشد که برای ما عزت و شرف را به ارمغان آوردند.

ارسال نظرات