خبرهای داغ:
امام جمعه دوزين مينودشت:

امر به معروف ونهي از منكر ظرفيت اعتقادي جامعه را بالا مي برد

حجت الاسلام والمسلمين مهدي خانلري در جمع كاركنان سپاه مينودشت اظهار داشت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر از نگاه قرآن يك جايگاه عقلي و شرعي و ديني دارد .
کد خبر: ۸۵۲۸۸۳۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مینودشت، حجت الاسلام مهدی خانلری در کلاس اخلاق بسیجیان مینودشت به فلسفه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و خاطر نشان كرد : در جامعه اي كه امر به معروف نهادينه شود و به فرهنگ عمومي تبديل گردد اين جامعه پويا ،سالم ،مطلوب و ايده ال خواهد بود و ظرفيت اعتقادي جامعه را بالا خواهد برد.

حجت الاسلا م والمسلمين خانلري در ادامه افزود : اگر در جامعه اي مردم نسبت به اين تكليف الهي بيگانه بودند و امر به معروف و نهي از منكر تعطيل شد جامعه به انحطاط و انحراف كشيده مي شود .

امام جمعه دوزين با اشاره به خاستگاه امر به معروف و نهي از منكر تاكيد كرد :خاستگاه امر به معروف و نهي از منكر اقامه تكليف شرعي و رعايت اخلاق اسلامي است و در حقيقت امر به معروف يك قالب ايده آل جامعه اسلامي است

امام جمعه دوزین در پايان بيان داشت : اگر پيشرفت هاي علمي ، فن آوري و ارتباطات بر گرفته از آموزه هاي ديني نباشد معظلات اخلاقي در جامعه بيشتر مي شود و اگر اقتصاد، سياست و فن آوري در سايه اخلاقيات نباشد جا معه به بيراهه خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار