خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با بیان اینکه حافظ قرآن بودن ملاک بر خودشناسی و تقرب به خدا نیست بلکه عمل ملاک است، گفت: قرآن نسخه شفابخشی است که تمام دردهای بی‌درمان را درمان می‌کند.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۹۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه شهر همدان، با اشاره به سقوط بشریت در سال‌های اخیر، اظهار کرد: انسان در سایه خودشناسی و خودسازی خود را به محضر قرب الهی می‌رساند.

وی گفت: اگر انسان به خودشناسی نرسد به طور حتم نمی‌تواند خودسازی کند و در نتیجه قربانی سیگار، قلیان، اعتیاد، هوای نفس و ... خواهد شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حافظ قرآن بودن ملاک بر خودشناسی و تقرب به خدا نیست بلکه عمل ملاک است، تصریح کرد: قرآن نسخه شفابخشی است که تمام دردهای بی‌درمان را درمان می‌کند به طوریکه تعداد ختم قرآن مهم نیست بلکه باید دید چقدر به آیات آن عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه باید قدر نظام، انقلاب، رهبری و شهدا را بدانیم، تصریح کرد: دنیا در کثافت غوطه می‌خورد اما ما نباید به خاطر پیچ و خم‌های زندگی همه چیز را فراموش کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه فحش هر کمبودی به دولت داده می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت را مجرم کمبودها و کسری‌های موجود در جامعه می‌دانیم در حالیکه نبود این موارد به گناهان خود ما بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه امروز سالروز حمله ددمنشانه ناوگان نظامی آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان است که حدود 300 نفر قربانی شدند، یادآور شد: جمعه هفته آینده روز قدس است و انتظار داریم همه مردم در این روز برای حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه حضور یابند.

به گفته امام جمعه همدان، روز قدس روز اسلام، روز حیات امت اسلام، زنده شدن فلسطین و مرگ اسرائیل است.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه به دولت از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این برنامه سال آینده اجرا خواهد شد به طوری که در آن 80 فصل با سرفصل‌هایی چون اقتصادی، علم و فناوری، اطلاعات و ارتباطات، دفاعی، امنیتی، سیاست خارجه، حقوق قضایی، فرهنگی و ... دارد که هر کدام خود عامل و مایه رشد، ترقی و توسعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات