خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه نینوا گلستان:

برند جهان اسلام عفاف و حجاب است

کد خبر: ۸۵۴۰۰۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، جواد فراهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان در خصوص اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: ماده 300 گستر عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب اسلامی برگرفته از عقل، جان و خرد عموم مردم ایران اسلامی است که در قالب قانون به دست نمایندگان مردم سپرده شده است.

وی تصریح کرد: مراحل اجرای این قانون انجام شده و امروز ما مکلف هستیم که مسائل عفاف و حجاب را در جامعه اجرا کنیم چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران خود را ام القرای جهان اسلام میداند.

مسئول فرهنگی سپاه نینوا گلستان بیان داشت: ما شرعی و قانونی مکلف هستیم که مسئله مقدس و مترقی عفاف و حجاب را به عنوان یک جامعه برتر نمونه آخر زمانی اجرا کنیم.

فراهی بیان داشت: همه باید دست به دست هم بدهیم که عفاف و حجاب در جامعه گسترش پیدا کند و اگر کسی دانسته و یا ناخواسته نسبت به مسائل عفاف و حجاب کم توجهی کند باید آن را امر به معرف کرد.

وی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی فرهنگی باید نسبت به عفاف و حجاب اهتمام داشته باشند، گفت: تمام شهدا در وصایای خود ما را به عفاف و حجاب فرا خواندهاند و نیاز است این مهم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مسئول فرهنگی سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه برند جهان اسلام عفاف و حجاب است، ابراز داشت: برهنگی و خارج شدن از مسائل اسلامی مطمئنا دست آویزی برای دشمنان خواهد شد و ما را در جبهه شیطانی قرار میدهد.

فراهی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال این هستند که عفاف و حجاب را از ما بگیرند، گفت: عفاف و حجاب مسئله مهمی در مبانی دین اسلام به حساب میآید و اگر به حجاب اهتمام داشته باشیم خیر و برکت آن را در دنیا و آخرت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار