انجام بازبینی و ساماندهی چارت اداری شهرداری ابرکوه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه: مسئول روابط عمومی شهرداری ابرکوه از بازبینی و ساماندهی چارت اداری مجموعه شهرداری ابرکوه خبر داد و افزود: به استناد مفاد 54 قانون شهرداری مصوب 1334 و اصلاحیه های بعدی آن و بمنظور تحقق بند 10 سیاست های کلی نظام اداری مقام معظم رهبری مبنی بر چابک سازی، متناسب سازی و منطقی ساختن تشکیلات نظام اداری در جهت تحقق اهداف چشم انداز شهرداری های سراسر کشور، شهرداری ها موظف به انجام بازبینی و ساماندهی چارت اداری خود می باشند.
زینب بابایی ادامه داد: با توجه به افزایش پست های سازمانی و تخصصی تر شدن
امورات و به اجرای طرح بهینه سازی ساختار سازمانی شهرداری ها، نقشه راه، نوسازی و
تحول در مدیریت و نظام اداری شهرداری های کشور، شهرداری ها موظف به اصلاح ساختار
سازمانی خود گردیدند، که شهرداری ابرکوه هم نسبت به بررسی ضوابط پیشنهادی،
تشکیلاتی خود، جهت طرح در شورای اداری و استخدامی شهرداری مستقر در استانداری
اقدام نموده است.
وی تصریح کرد: با توجه به وسعت
فعالیت ها و افزایش جمعیت و نیاز به تشخیص بیشتر در حوزه های مختلف، هر چهار سال
یکبار نیاز به بازبینی و ساماندهی چارت اداری شهرداری ها می باشد.