حجت الاسلام ارجمند:

تبلیغات رسانه ملی اولویت های زندگی مردم را تغییر داده است

نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: در رسانه ملی کالاهایی تبلیغ می شود که ار ضروریات زندگی مردم نیست و با تبلیغ و اجبار جزء اولویت های زندگی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۲۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی ارجمند در گفتگو با  بسیج در خصوص تبلیغ کالاهای ایرانی از طریق رسانه ملی و همچنین استفاده از ظرفیت روحانیون برای تبلیغ استفاده از کالاهای ایرانی در بین مردم، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل برخی از خرج های اضافه در رسانه ملی این سازمان به ناچار باید هزینه های خود را از طریق تبلیغات تامین کند از این رو شاهد تبلیغ کالاهایی هستیم که اولویت نخست زندگی مردم به شمار نمی رود و با تبلیغ و اجبار جزئی از ضروریات می شود.

وی ادامه داد: البته این سازمان برنامه ها و تولیدات مناسب و اثر گذار فراوانی دارد اما شاکله اصلی آن شاید تبلیغ کالاهای ایرانی نباشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان البرز همچنین در خصوص استفاده از ظرفیت روحانیون برای تبلیغ کالاهای ایرانی در بین مردم به خصوص در ایام پیش رو و ارتباط وسیع تر این قشر با مردم، تصریح کرد: برخی از روحانیون ترجیح می دهند به شکل سنتی برای مردم سخنرانی کنند و عده کمی هستند که این دغدغه برایشان مهم باشد و البته این جمعیت اندک نمی تواند چاره سازباشد.

حجت الاسلام ارجمند با بیان اینکه برای موفقیت در تبلیغ کالاهای ایرانی و ترغیب مردم برای استفاده از تولیدات داخلی باید از ظرفیت عظیم رسانه ها به خصوص رسانه ملی استفاده شود، گفت: در بسیاری از امور نباید به دنبال مقصر یا متولی ایجاد فرهنگ باشیم بلکه این مسائل نیازمند مهندسی فرهنگی است و همه نهادها و ارگانها باید در آن مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار