خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی پدافند هوایی پایگاه شهید نوژه:

خطبه‌های حضرت زینب(س) قیام عاشورا را تکمیل کرد

مسئول عقیدتی پدافند هوایی پایگاه شهید نوژه با بیان اینکه تبلیغ اسلام واقعی توسط امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) از عصر عاشورا آغاز شد، گفت: حضرت زینب(س) با خطبه های خود قیام امام حسین(ع) را تکمیل کردند.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۷۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
حضرت زینب(س) با خطبه‌های خود قیام امام حسین(ع) را تکمیل کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از مسئولین و هیئت اجرایی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان کبودراهنگ در موقعیت شهید کاظمی برگزار شد.

مسئول عقیدتی پدافند هوایی پایگاه شهید نوژه در این همایش با اشاره به قیام امام حسین(ع) بیان داشت: وجود پیامبران و امامان به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بوده و باید از ایشان الگو و سرمشق گرفت.

حجت الاسلام علیرضا الفتی افزود: حسینی زیستن تنها به عزاداری و اشک ریختن نیست بلکه باید راه و روش زندگی حضرت را بیاموزیم و در زندگی خود پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغ اسلام واقعی توسط امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) از عصر عاشورا آغاز شد، خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) با خطبه های خود قیام امام حسین(ع) را تکمیل کردند.

مسئول عقیدتی پدافند هوایی پایگاه شهید نوژه بزرگترین درس مکتب امام سجاد(ع) را تبلیغ دین اسلام دانست و تاکید کرد: تمام مسلمانان باید با استفاده از این مکتب به بهترین نحو معارف اهل بیت(ع) را برای جوانان بازگو و ترویج کنند.

در این مراسم پس از مداحی و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) با اهدا لوح از فعالان امر به معروف تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار