جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در سالن جلسات ناحیه مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۱۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در این جلسه که به منظور هماهنگی های بیشتر برای اجرای برنامه های هفته بسیج برگزار شد برنامه های پیش بینی شده برای این هفته به تمامی رده های مقاومت بسیج شهرستان ابلاغ و از تمامی دست اندرکاران این هفته برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های درخواست همکاری شد.

سرهنگ زارع فرمانده ناحیه مهریز طی این جلسه تمامی مواردی که می بایست در این هفته رده های بسیج در سطح شهرستان تا پایگاه های مقاومت را به مسئولین مربوطه ابلاغ کرد و برای برگزاری برنامه ها و مراسمات در سطح بسیج تا پایین ترین رده و مساجد شهرستان ، از تمامی مسئولین همت مضاعف را خواستار شد.

به همین مناسبت ناحیه مهریز با همکاری تمامی ارگان های شهرستان نشریه ای با مضمون بسیج تهیه و بین مردم در سطح مساجد توزیع کرد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه 29 آبان در سطح شهرستان ، برپایی نمایشگاه از دستاورد های بسیج ، افتتاح چند سالن ورزشی بسیج ، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ، افتتاح چند پایگاه مقاومت در سطح شهرستان ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ، گردهمایی رزمندگان شهرستان ، دیدار با خانواده های معظم شهدای شهرستان ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان از اهم برنامه های اجرایی در هفته بسیج می باشد.


ارسال نظرات