خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

اربعین حسینی فلسفه انقلاب سیاسی و اسلامی است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: رمز و راز اربعین امام حسین(ع) فلسفه انقلاب سیاسی و اسلامی است و این فلسفه موجب پایداری و شکوه اربعین شده است.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۰۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی ورکشی در مراسم تجلیل از دو همکار بازنشسته دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه توجه و عنایت به کارکنان در دانشگاه ها کمتر دیده می شود، بیان کرد: خوشبختانه این نگاه در واحد همدان وجود دارد که سه عنصر انسانی دانشگاه یعنی دانشجو، استاد و کارمند مود توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر گفت: رمز و راز اربعین امام حسین(ع) فلسفه انقلاب سیاسی و اسلامی است و این فلسفه موجب پایداری و شکوه اربعین شده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: ورود خاندان مكرم سيدالشهداء(ع) به كربلا در راه بازگشت از شام به مدينه، الحاق سر مقدس اباعبدالله الحسين(ع) به پيكر مطهرش و ورود جابر انصاری در آن روزاز وقايع مهم اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به روی همه علاقمندان به نظام با هر گرایشی باز است، ادامه داد: یکی از راه‌های ارتباط با کارمند حضور در این مراسم‌ها و ارتباط چهره به چهره با آنها است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز گفت: بیش از 5 هزار نفر دانشجو در 49 رشته فنی و مهندسی این دانشکده از کاردانی تا دکتری مشغول به تحصیل هستند.

علی یوسفی اظهار کرد: این تعداد دانشجو در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در 4 رشته اصلی عمران، برق، کامپیوتر، مکانیک از مقطع کاردانی تا دکتری مشغول فراگیری علم هستند.

وی اظهار کرد: تاسیس سالن جلسات دانشکده فنی و مهندسی، افتتاح دفتر بسیج برادران (دفتر سردار شهید حسن تهرانی مقدم)، برگزاری سخنرانی درخصوص مباحث فرهنگی و اجتماعی(اعتیاد و ایدز)، بهینه‌سازی فضای بایگانی و ثبت نام دانشکده فنی و مهندسی در راستای تکریم بهتر ارباب رجوع، برگزاری نشست‌های فرهنگی از جمله اقدامات صورت گرفته در این دانشکده است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: نیروی انسانی به عنوان برجسته ترین عامل مزیت رقابتی در دنیا مطرح است که این اصل نیز در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

در پایان این مراسم از کارمند بازنشسته اکبر چلوییان و قاسم ولی خانی همکار حوزه خدمات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اهدا لوح وهدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات