خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان از کمک یک میلیارد و 300 میلیون ریالی مرکز نیکوکاری قائم (عج) به نیازمندان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۶۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان گفت: در سال جاری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک‌های مردمی در مرکز نیکوکاری مسجد حضرت قائم (عج) شهرک قائم این شهرستان جمع‌آوری و در بین محرومین همان منطقه توزیع شد .

وی افزود : یکی از اهداف عالی کمیته امداد رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان با رویکرد حفظ شأن و منزلت خانواده‌ها است .

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان تصریح کرد : در راستای استفاده از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران در محلات ، مراکز نیکوکاری با هدف ساماندهی شبکه‌های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی ، راه اندازی شد .

وی بیان داشت : استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت‌های حسنه اسلامی و جذب کمک‌های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت‌ و توزیع در همان محل از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری محله است .

حسینی اظهار داشت : تعداد 3 مرکز نیکوکاری در مناطق مختلف این شهرستان که شامل مرکز نیکوکاری مسجد النبی(ص) شهرک فرهنگیان ، مرکز نیکوکاری شهر سرکان و شهرک قائم به منظور جذب کمکهای مردم خیر شهرستان و توزیع در بین محرومین همان محل با نظارت هیئت امناء مساجد فوق تشکیل و راه اندازی شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات