ضعف كارآفرينی در كشور به نظام آموزشي برمیگردد/ هدف حلقههاي صالحين تقویت كارآفرينی در جامعه است
وي در ادامه به جنگ صفين اشاره كرد وافزود: اميرالمومنين(ع) درسيستم خلافتمدار به حكومت رسيد، زيرا مردم آن زمان به امام خود چشم نگفتند و در جنگ صفين و درقضيه حكميت با نهادن شمشير بر گردن امام، حكم خود را به امام تحميل كردند.
مدير كانون بسيج فرهنگيان ناحيه يك همدان تصریح کرد: ابعاد صالحين را در چهار بخش تربيتي، معرفتي، بصيرتي و مهارتي تقسيم میشود.
وي در ادامه با بیان اینکه هدف حلقههاي صالحين در بخش مهارتي كارآفرين كردن جامعه است، افزود: علت موفقيت كشورهايي كه در اقتصاد قدرتمند هستند كارآفرين بودن آنهاست و دليل كارآفرين نبودن كشور ما نظام آموزشي است.
کاووسیامید با استناد به سخنان مقام معظم رهبري در جمع معلمان كه فرمودند «معلمان علمدار جامعه هستند اگر معلمان حركت كنند جامعه حركت مي كند»، گفت: معلمان بايد محرك جامعه باشند.
وی در پايان با معرفي كتابي با عنوان طرح كلي انديشه اسلامي در قرآن كه مجموعهاي از سخنان رهبري است، ادامه داد: بايد محور حلقههاي صالحين اين كتاب ارزشمند حاوي ابعاد تربيتي ومعرفتي باشد.
انتهای پیام/