خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی و سیاسی:

9دی احیای همه ارزش‌های انقلاب و بروز حقیقت روح مردم بود

کارشناس مذهبی و سیاسی گفت: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و احیای همه ارزش‌های انقلاب و بروز باطن و حقیقت روح مردم ما بود.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۱۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام نورالله کرملو با اشاره به حادثه اهانت به امام حسین(ع) در سال 88 توسط فتنه گران کور دل اظهار داشت: اهل فتنه آنچنان بنای بی شرمی و بی حیایی را گذاشتند که مشخص شد گردانندگان واقعی این قضایا اعتقادی به خدا و رسول(ص) نداشته و هدف آنها براندازی نظام اسلامی است.

وی افزود: جاسوس های خارجی بودند که روز عاشورا به دسته‌جات عزاداری سیدالشهدا(ع) حمله کرده، مراسمات را برهم زدند و به ساحت مقدس امام شیعیان اهانت کردند.

کارشناس مذهبی و سیاسی تصریح کرد: روز 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت است که ملت شریف، ولایت مدار و حسینی ایران به میدان آمده و تفاله های پوچ و بی ارزش فتنه‌گران را به زباله‌دانی تاریخ انداختند.

وی به ارتباط و پیوند انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا اشاره کرد و گفت: در روز 9 دی بود که ما احساس ارتباطی عجیب و پیوند عمیقی میان نهضت مقدس سید الشهدا(ع) با انقلاب کردیم.

کرملو اظهارداشت: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و احیای همه ارزش‌های انقلاب و بروز باطن و حقیقت روح مردم ما بود.

وی تصریح‌کرد: حماسه9 دی تجلی غیرت و تجلی وفای مردم به غدیر امیرالمومنین(ع) و ولایت ائمه اطهار و وفاداری آنها به خون‌هایی که به پای شجره ولایت فقیه ریخته شده بود.

کارشناس مذهبی و سیاسی در پایان گفت: 9 دی تودهنی زدن به همه قدرت‌های بزرگ بود که از فتنه حمایت می‌کردند و 9 دی خاموش کردن آتش نفاق و فتنه و برطرف کردن یک خطر جدی از اسلام با حرکت خودجوش ایمانی مردم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات