خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ گفت: مردم با حضور خود در 9 دی حماسه بزرگ و ماندگاری در تاریخ انقلاب خلق کردند و وحدت و مقاومت خود را در برابر فتنه گران به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی امروز در همایش روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت که در مسجد اعظم این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران جزء سالم ترین و با شکوه‌ترین نوع انتخابات در سراسر جهان است اما فتنه‌گران با پررویی و حمایت کشورهای غربی، آن را محلی برای انتقام از نظام اسلامی قرار دادند.

وی افزود: : فتنه گران در سال ۸۸ به دنبال نابودی اصل نظام جمهوری اسلامی بودند و شعار تقلب در انتخابات برای آنان تنها یک بهانه بود.

امام جمعه کبودراهنگ تصریح کرد: مردم با حضور خود در 9 دی حماسه بزرگ و ماندگاری در تاریخ انقلاب خلق کردند و وحدت و مقاومت خود را در برابر فتنه گران به رخ جهانیان کشیدند.

وی ادامه داد: فتنه گران کسانی بودند که از انقلاب کنار کشیده بودند و نصایح رهبری معظم انقلاب را نشنیده گرفتند و دنبال عقده گشایی از نظام اسلامی بودند.

* عده‌ای می خواهند فتنه 88 را یک سوء تفاهم جلوه دهند

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه اعتماد به آمریکا ریشه همه فتنه‌های منطقه غرب آسیا بوده است، گفت: در کشور ما نیز فتنه‌های بسیاری پس از انقلاب اتفاق افتاده است و رویکرد امام در برخورد با فتنه‌ها بی‌ملاحظه بود.

وی با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری در مورد فتنه 88 افزود: ایشان در 6 سال گذشته بیش از 23 بار فرموده اند فتنه 88 تبیین شود در حالی که برخی ها در داخل کشور فتنه 88 را یک سوء تفاهم بین مسئولین جلوه می دهند.

قاسمی با انتقاد از عملکرد کسانی که می خواهند فتنه 88 را یک سوء تفاهم جلوه دهند، گفت: باید در ولایت‌مداری اینگونه افراد شک کرد و این گونه افراد هیچ توجیهی به امام و شهدا در روز قیامت ندارند.

وی افزود: ملت ما با حضور پرشور خود در 9 دی ماه سال 88 ضمن دفاع از ولایت، فتنه را بر هم زدند و از نظام حمایت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات