خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان مطرح کرد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان گفت: آل‌سعود با امضای حکم اعدام شهید نمر مهر تأیید بر پایان عمر آل‌سعود زدند، مگر تاریخ را مطالعه نکرده‌اند و یا از آن درس نگرفته‌اند، کجایند صدامیان، عاقبت آنها را فراموش کرده‌اند؟
کد خبر: ۸۶۱۵۴۹۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

ﻣﯿﻼﺩ مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک و تسلیت شهادت عالم بزرگ شیعیان عربستان شیخ نمر به حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) اظهار داشت: امام خمینی(ره ) فرمودند «بکشید ما را امت ما بیدارتر می‌شود ، موج جدیدی از بیداری اسلامی در بین امت اسلامی ایجاد شد».

وی افزود: با توجه به اقدام رژیم منحوس آل سعود در پی به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر این رژیم فاسد باید بداند که جنایات خود را در دید همگان به اوج رسانده، رژیمی که خاستگاه مالی، فکری و لجستیکی گروه‌های تفکیری همچون داعش است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان بیان داشت: مگر نمی‌دانستند با امضای حکم اعدام شهید نمر مهر تأیید بر پایان عمر آل‌سعود می زنند، مگر تاریخ را مطالعه نکرده‌اند و یا از آن درس نگرفته‌اند، کجایند صدامیان، عاقبت آنها را فراموش کرده‌اند؟
وی ادامه داد: امت اسلامی و دوستداران انقلاب شاهد بودند که شیخ نمر به دنبال معرفی شمر زمان بود و اعمال ناشایست آن که به اسم اسلام رقم می‌خورد.

مرادی عنوان کرد: این رژیم علاوه بر مشکلات داخلی موجود با به شهادت رساندن عالم شیعیان عربستان شیخ نمر باعث ایجاد چالش‌های بزرگی همچون خشم جهان اسلام در سطح منطقه و بین‌المللی خواهد شد و نیز بداند که شهادت شیخ نمر ریشه وحدت اسلامی بین امت مسلمان جهان را قوی‌تر از سابق خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اتفافات اخیر که رژیم فاسد آل‌سعود در آنها نقش بسزایی داشته از جمله فاجعه منا در حج تمتع امسال، جنگ با مسلمانان مظلوم یمن، حمایت از گروه‌های تکفیری و... و در آخر شهادت عالم بزرگوار شیخ نمر نشانگر آن است که دیگر این رژیم منحوس لایق داشتن افتخار خادمی حرمین شریف را ندارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان ابراز داشت: تشکل بسیج دانشجویی، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ فرهنگیان استان همدان این اقدام وحشیانه رژیم آل‌سعود را که ﻫﺪﻓﯽ جز ایجاد تفرقه بین مسلمانان نبوده، محکوم می‌کند و پیام بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به امت مسلمان جهان این است که پیروزی نهایی ﺩﺭ مقاومت اسلامی است و رژیم فاسد آل‌سعود ﻧﯿﺰ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﯿﺦ ﻧﻤﺮﻫﺎﯾﯽ که از قطره قطره خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر باقر النمر در آینده می‌رویند نابود خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات