خبرهای داغ:
مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی یک‌روزه فرماندهان و شورای پایگاه‌های سپاه ناحیه همدان

مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه همدان از برگزاری دوره‌های آموزشی یک‌روزه فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه و پایگاه‌های سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۶۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
محمد قره‌گوزلو در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اظهار داشت: آموزش‌های بسیج منظم‌تر و کاربردی‌تر از پیش در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: بسیجی امروز مرد کارزار در تمام عرصه‌ها و جبهه‌ها است و باید آمادگی خود را برای هر گونه حمله و تهدیدی، چه سخت و چه نرم بالا ببرد.

مسئول دفتر سپاه ناحیه همدان گفت: دوره آموزشی ویژه فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه و پایگاه‌های ناحیه همدان در چندین مرحله در دی و بهمن ماه سال جاری با هدف ارتقاء سطح توانمندی و ایجاد همدلی و وحدت رویه در پیشبرد اهداف متعالی بسیج برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این دوره که با شرکت سرپنجه‌های بسیج برگزار خواهد شد با برنامه‌ریزی و تدبیر سپاه ناحیه همدان از اساتید مجرب استفاده می‌شود.

قره گوزلو ضمن تاکید بر جناحی و وابسته نبودن بسیج به حزب و دسته‌جات سیاسی با وجود مجهز بودن به سلاح بصیرت و بینش قوی سیاسی و ولایتمداری گفت: حفظ نظام و عمران و آبادی و پیشرفت در تمام عرصه‌ها، اولویت و مد نظر و هدف بسیج است تا مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات