خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رزن خبر داد

برگزاری جشن انقلاب در 60 نقطه در شهرستان رزن

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام برای نسل نوجوان وجوان گفت: جشن انقلاب در 60 کانون فرهنگی وهنری مساجد در رزن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۴۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، علی سیف یار در جلسه کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر شهرستان رزن بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی‌نظیرترین واقعه ای است که در جهان اتفاق افتاد و برای این انقلاب و حفظ دستاوردهای آن شهدای بسیاری را تقدیم کردیم.

وی افزود: وظیفه همه است که در اجرای برنامه‌های دهه فجر شرایط و بستر را طوری فراهم کنیم تا همه اقشار مختلف مردم، خود را در اجرای این برنامه ها سهیم و شریک بدانند و برنامه ها شکل عمومی‌تری به خود بگیرد.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رزن تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر باید برای مردم جذاب و نشاط آفرین باشد و دستاوردهای نظام برای نسل نوجوان وجوان به شایستگی تبیین شود.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال تعداد 100 عنوان برنامه فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، افزود: ین برنامه‌ها شامل برگزاری نمایشگاه کتاب فجر در کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برپایی نمایشگاه روز شمار انقلاب و آثار هنری، برگزاری مراسم عصری با شعر انقلاب، نشست های ادبی، رونمایی کتاب، برگزاری جشن انقلاب در 60 کانون فرهنگی وهنری مساجد و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار