نماینده خمینی شهر در گفتگو با بسیج:

سهام عدالت دستخوش رانت خواری شد

صرامی فروشان در پاسخ به این پرسش که قرار است تا پایان سال 96 سود سهام عدالت بین سهامداران تقسیم شود تصریح کرد: هنوز متولیان سهام عدالت تصمیمی برای پرداخت سود آن ندارند و عزم جدی در تصمیم مسئولین زیربط ندیدیم.
کد خبر: ۸۶۲۲۳۳۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
محسن صرامی فروشان نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به ابهامات آزاد سازی سهام عدالت اظهار کرد: متاسفانه سهام عدالت دستخوش رانت خواری های عمده ای قرار گرفت و از مسیر اصلی خود منحرف شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص سهام عدالت در مجلس گفت: امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس گزارشی از نحوه عملکرد سهام عدالت ارائه و مراحل نهایی آن طی می شود تا با ورود به صحن علنی مجلس اعلام شود سهام عدالت دست جامعه هدف خود را نگرفت.

نماینده مردم خمینی با بیان اینکه سهام عدالت نه تنها دست جامعه هدف را نگرفت بلکه زمینه پرداخت حقوق های میلیونی به افرادی شد که شرایط مدیریتی نداشتند افزود: سهام عدالت توانست شرکت هایی مانند شرکت نفت و پالایش اصفهان را از سود گیری منحرف کند و با توجه به مدیریت ضعیف سهام عدالت ریالی به جامعه هدف پرداخت نشد.

صرامی فروشان در پاسخ به این پرسش که قرار است تا پایان سال 96سود سهام عدالت بین سهامداران تقسیم شود تصریح کرد: هنوز متولیان سهام عدالت تصمیمی برای پرداخت سود آن ندارند و عزم جدی در تصمیم مسئولین زیربط ندیدیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحص مجلس از سهام عدالت با طی کردن مراحل نهایی به صحن علنی می رود و به مراجع قضایی فرستاده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار