خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و در راستای براندازی نظام اسلامی توطئه می‌کند، گفت: دشمنان از طریق انتخابات و نفوذ به دو مجلس می‌خواهند از درون به ایران ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۹۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه بعد از ظهر امروز در اجلاس مجمع بسیج زنان استان همدان که با حضور بانوان خیر و فرهیخته برگزار شد، اظهار کرد: کالبد شکافی توطئه‌های استکبار در داخل و خارج بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، راهکارهای مقابله با این توطئه‌ها است.

وی با بیان اینکه این توطئه‌ها یک بخش داخلی و بخش دیگر آن خارجی است، گفت: در توطئه داخلی در فتنه 88 فتنه‌گرها به ویژه ساکتین و سران و عوامل فتنه و کسانی که در مقابل استکبار به خصوص آمریکا تلاش گسترده‌ای را انجام می‌دهند تا بتوانند بحث نفوذ را ایجاد کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: با توجه به اینکه استکبار در سال 88 از بستر خواص بی بصیرت استفاده کردند اما به نتیجه نرسیدند امروز نیز به دنبال براندازی ارکان نظام هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و در راستای براندازی نظام اسلامی توطئه می‌کند، ادامه داد: دشمنان در نظر دارند عوامل و عناصر و چهره‌های وابسته خود را از طریق انتخابات به دو مجلس وارد کنند تا از درون به ایران ضربه زده و باعث فروپاشی نظام اسلامی شوند.

ابوحمزه تاکید کرد: حرکتی را که امروز آمریکا، انگلیس و اسرائیل با بهره‌گیری از کشورهایی از قبیل عربستان، ترکیه، بحرین و امارات در بحث ایجاد جنگ نیابتی و بحران‌سازی در منطقه حساس و استراتژیک غرب آسیا کلید زده‌اند، همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند «آسیای میانه و آسیای دور و خاورمیانه و خاور دور، اینها طراحی انگلیس است».

وی بیان کرد: اولین و مهمترین تکلیفی که بر گردن خواهران و تمام انسان‌های معتقد و انقلابی است باید صحبت‌های رهبری را در جامعه تبیین و روشنگری کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به وظیفه زنان ولایی که دل در گرو ارزش‌ها دارند، گفت: روشنگری اندیشه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در سطح بانوان جامعه، حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف دینی و ملی، تبیین معیارها و ملاک‌های اصلح و کمک به جبهه مقاومت از جمله این وظایف است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات