خبرهای داغ:
رئیس کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان همدان تأکید کرد

ضرورت ارائه مشاوره به خانواده‌ها با سبک ایرانی ـ اسلامی

رئیس کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان همدان با تأکید بر ایجاد مشاوره محله گفت: ارائه مشاوره باید با حضور افراد متخصص و اسلامی و به سبک ایرانی ـ اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۹۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعظم خطیبی بعد از ظهر امروز در اجلاس مجمع بسیج جامعه زنان استان همدان با بیان اینکه قرآن یکی از الگو‌های بررسی عوامل موثر بر تحکیم بنیان خانواده است، اظهار داشت: استفاده از فرمایشات ائمه اطهار(ع) نیز از دیگر عوامل این مهم است.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه مشاوره به سبک ایرانی ـ اسلامی بیان کرد: سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی باید در خانواده‌ها نهادینه شود اما متأسفانه اکنون سبک زندگی غربی در حال رسوخ در خانواده های ایرانی است.

رئیس کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان همدان با بیان اینکه باید بهترین روانشناسی و مشاوره را انتخاب کنیم که مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی باشد، گفت: اجرای فرهنگ ساعت کار بازار در ادارات یکی از مواردی است که باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

وی همچنین خواستار ایجاد مشاوره محله شد و تصریح کرد: باید از مساجد و حسینیه‌های محلات در زمان فراغت این اماکن به عنوان مراکزی برای مشاوره با حضور افراد متخصص و اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات