خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری استان همدان مطرح کرد

سود بالای بانکی یکی از عوامل رکود صنعت و تولید

مسئول بسیج کارگری استان همدان سود بالای بانکی را یکی از علت‌های رکود صنعت و مشکلات تولید عنوان کرد و افزود: این امر باعث فلج شدن واحدهای صنعتی و تولیدی شده است.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۴۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

سرهنگ محمود شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: ما هر چه داریم از بسیج است که همواره خالص و بی‌ریا در تمام عرصه‌های که به وجود آن نیاز باشد حضور می‌یابد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که چهار تهدید اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی از سوی دشمنان را مطرح کردند، افزود: از لحاظ امنیتی ایران در خاورمیانه به عنوان ابرقدرت شناخته شده است.

مسئول بسیج کارگری استان همدان عنوان کرد: ایران بعد از کشورهای روسیه، آمریکا و چین جزو چهار قدرت موشکی دنیا به شمار می‌رود و پنجمین قدرت برتر دنیا از نظر قدرت سایبری است.

وی ادامه داد: از نظر تکنولوژی هسته‌ای نیز 15 کشور تکنولوژی غنی‌سازی را دارند اما حدود 5 کشور تجهیزات آن را نیز دارند که ایران نیز جزو یکی از آنها است و از صفر تا 100 هم تکنولوژی هسته‌ای را دارد هم می‌تواند غنی‌سازی کند.

شریعتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند سخت‌ترین تکنولوژی‌ها را ایران به آن رسیده است، گفت: در علوم پزشکی، پیشرفت علوم و... نیز کشور ایران جزو برترین‌ها است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر دو تهدید فرهنگی و سیاسی بسیار تأکید دارند، تصریح کرد: در زمینه سیاسی بحث نفوذ و در زمینه فرهنگی امروز بحث فضای مجازی و استفاده از آن مطرح است.

مسئول بسیج کارگری استان همدان با اشاره به شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام و آسیب‌های آنها ابراز داشت: شبکه تلگرام یک شبکه اسرائیلی است که در حال حاضر 80 درصد کاربران آن ایرانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود 29 شهرک صنعتی و یک هزار و 600 واحد صنعتی بزرگ و کوچک در استان بیان داشت: وضعیت صنعت کشور از نظر تولیدی و اقتصادی مطلوب نیست و با وجود زیرساخت‌های خوب با رکود روبرو هستیم.

شریعتی سود بالای بانکی را یکی از علت‌های رکود صنعت و مشکلات تولید عنوان کرد و افزود: این امر باعث فلج شدن واحدهای صنعتی و تولیدی شده و یا اینکه با 20 درصدی ظرفیت خود کار می‌کنند چرا که ارزش افزوده نداشته و تولید مقرون به صرفه نیست.

وی با اشاره به فعالیت شوراهای بسیج اقتصاددان و ... گفت: باید به دنبال راهکاری برای حل مشکلات بود و به عنوان مشاور و دلسوز آن را به دولت ارائه داد.

مسئول بسیج کارگری استان همدان با بیان اینکه کشاورزی نیز در حال نابودی است، گفت: این امر مانند موریانه پایه‌های اقتصاد را به نابودی می‌کشاند و باعث افزایش بیکاری در جامعه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات