خبرهای داغ:
بیانیه بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت موضع‌گیری برخی از استانداران:

مجریان انتخابات از موضع‌گیری‌های فرا قانونی و سیاسی اجتناب کنند

در بیانیه بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت موضع‌گیری برخی از استانداران آمده است: مجریان انتخابات از موضع‌گیری‌های فرا قانونی و سیاسی در این خصوص جداً اجتناب کنند.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۸۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت موضع‌گیری برخی از استانداران در خصوص تأیید صلاحیت‌های کاندیداها بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حالی که نظام انتخاباتی کشور با پیش‌بینی دقیق ساختارها و سازوکار قانونی برای همه دست اندرکاران انتخابات، نقش، جایگاه و مسئولیت‌ها را به خوبی تعریف کرده است متاسفانه در روزهای اخیر شاهد موضع‌گیری‌ها و اعلام نظرات جانبدارانه و خلاف قانون برخی مجریان و مسئولین ارشد انتخابات هستیم که بدون درنظر گرفتن جایگاه حقوقی و حاکمیتی خویش در قالب یک فعال سیاسی و جناح خاص اقدام نموده و شائبه تلاش برای صندلی انتخابات از سوی دولت را دامن می زنند.

از سویی به دنبال فراخوان ثبت نام از سوی حامیان دولت و سونامی ثبت نام ها، هیئت‌های اجرایی با تایید قابل تامل و معنادار بیش از 90 درصد ثبت نام کنندکان موجب نگرانی ملت از زمینه سازی برای بروز برخی مسائل در انتخابات شد .

با اعلام نظر اولیه هیئت های نظارت در عدم احراز و رد صلاحیت بخشی از ثبت‌نام‌کنندگان موج تخریب و اهانت سازمان یافته علیه شورای نگهبان سناریوی طراحی شده را وارد فاز جدیدی کرد به گونه‌ای که اعلام نظر ناصواب برخی استانداران و مسئولین اجرایی در این خصوص نیز این گمانه را تشدید نمود.

بر این اساس با توجه به شرایط خطر پیش رو به چند نکته اشاره می نمائیم.

1 : مجریان انتخابات بایستی خود را جزئی از حاکمیت دانسته که موظف است صرفاً در چهارچوب قانونی به اجرای دقیق قوانین و مقررات انتخابات بپردازند و از موضعگیری‌های فرا قانونی و سیاسی در این خصوص جداً اجتناب نمایند.

2 :شورای محترم نگهبان و هیئت‌های نظارتی بدون در نظر گرفتن تخریب‌ها و هجمه‌هایی که همواره علیه این نهاد انقلابی وجود داشته با قاطعیت از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع کرده تا از نفوذ دشمن در مراکز تصمیم سازی جلوگیری به عمل آید.

3 : ملت مومن و انقلابی ایران کما فی السابق با حضور هوشمندانه و آگاهانه و حداکثری خویش بار دیگر نعمت و فرصت انتخابات را به صحنه یأس و ناامیدی دشمن و عزت، اقتدار و بالندگی نظام در تحقق آرمان‌ها و اهداف بلندش تبدیل خواهد نمود.

در پایان ما فرهنگیان بسیجی ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام و شهداء و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) همگان را به رعایت قانون دعوت می نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات