خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

ولایت بزرگترین مانع برای دشمنان نظام است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به بحث نفوذ گفت: ولایت بزرگترین مانع برای دشمنان نظام است و با توجه به این امر مهار کردن اندیشه امام(ره) در اولویت کار آنان است.
کد خبر: ۸۶۲۷۵۸۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شعبانعلی رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور امروز در مجمع استانی قشر بسیج فرهنگیان که با حضور فرهنگیان بسیجی در خانه معلم همدان برگزار شد، اظهار داشت: هدف مجمع بسیج فرهنگیان و بنای بسیج این است که مجمع نخبگان و آراء و نظرات را دور هم گرد آوریم و در مجامع و شوراهای خود موضوعات و مشکلات را مصوب کنیم.

وی با بیان اینکه باید کارگروه‌ها را فعال کنیم تا به اهداف خود برسیم، افزود: جمع نخبگان هر قشر وضعیت خاص خود را داراست و وقتی به کسی عنوان نخبه می‌دهند، از او انتظار عالم بودن می‌رود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص موضع عوام و خواص تصریح کرد: تشخیص موقعیت خود، داشتن قدرت تحلیل، تابع احساس نبودن و داشتن منطق محکم و استوار از ویژگی‌های خواص است.

وی ادامه داد: یکی از مؤسسات مطالعات راهبردی آمریکا با تحقیق و کار علمی در خصوص وضعیت آمریکا به این نتیجه رسید که آمریکا در سطح جهان دچار چالش و افول شده و از میزان تسلطش در جهان کاسته می‌شود.

رمضانیان تأکید کرد: با توجه به این تحقیقات و برای جلوگیری از این چالش‌ها به آمریکا توصیه شد که در تمام دنیا و جهان به ویژه در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) مسئله‌ای مهمتر از ایران نیست.

وی عنوان کرد: آمریکا باید برای حفظ خود چند کار را انجام دهد یکی اینکه ایران نباید هسته‌ای شود و اگر توان هسته‌ای آن حفظ شود و توسعه یابد این عامل خطر بسیار جدی است و باید سیستم را محدود کنیم و توان دفاعی آن را از او بگیرند.

* دشمنان با طراحی پروژه نفوذ چشم به انتخابات دوخته‌اند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: از دیگر توصیه‌ها این بود که باید تغییر رفتار در ایران بوجود آورند تا سپس به واسطه مهار کردن و تغییر در ساختار، ایران را در زمره کشورهای کم خطر و بی خطر قرار دهند.

وی با اشاره به بحث نفوذ افزود: ولایت بزرگترین مانع برای دشمنان نظام است و با توجه به این امر مهار کردن اندیشه امام(ره) در اولویت کار آنان است.

رمضانیان با اشاره به انتخابات پیش‌رو و حساسیت آن عنوان کرد: دشمنان با طراحی پروژه نفوذ چشم به این انتخابات و تحقق اهداف خود چشم دوخته‌اند.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه تصریح کرد: باید در تشخیص خود درست عمل کنیم تا دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام بماند.

وی با بیان اینکه باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم، گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در 14 خرداد در حرم امام خمینی(ره) فرمودند اگر در خط امام(ره) انحراف حاصل شود مردم ایران سیلی خواهند خورد که البته این سیلی خوردن برای ما مطلوب نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات