خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر، پایوران سپاه ناحیه شیروان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۹۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان صبح امروز در جمع مدیران، مسئولین، پاسداران انقلاب اسلامی، نظامیان و بسیجیان شهرستان شیروان گفت: نفوذی ها و دوستان آنان جنگ تحمیلی 8 ساله را به ما تحمیل کردند که بنی صدر و دوستانش باعث شروع جنگ شدند.

وی افزود: بنی صدر با نشان دادن چراغ سبز به آمریکا و هم پیمانانش از سمت عراق حمله کردند که با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی هنوز توتئه های آنان ادامه دارد.

امام جمعه شیروان گفت: دوستداران انقلاب اسلامی، این انقلاب را با چنگ و دندان حفظ کردند و صحبتهای امام خمینی(ره) در بهشت زهرا پایه های این انقلاب را مستحکم تر کرد.

حجت الاسلام کوثری گفت: مردم باید در پای صندوقهای رای حضور یابند، چرا که این نظام جمهوری اسلامی است و مشروعیت آن باید رعایت شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: امام(ره) اکنون در بین ما نیست، اما به گونه ای این انقلاب را طراحی کرد که اگر نزدیکترین فرد به امام قرار باشد بر خلاف قانون عمل کند، انقلاب و مردم او را نمی پذیرند و همه باید در مسیر قانون حرکت کنند و گام بردارند.

امام جمعه شیروان گفت: انقلابی بودن این است که هر فردی که در هر جایگاهی قرار دارد وظایفش را به درستی عمل کند و خیانت نکند.

حجت الاسلام کوثری گفت: سالها از زمان وقوع انقلاب اسلامی می گذرد آثار ابعاد مختلف این واقعه بزرگ نه تنها کوچکتر نمی شود بلکه بزرگتر و نورانی تر می شود و این موضوع باعث بقا و ماندگاری انقلاب شده است.

در ادامه عباس علی صفایی، فرماندار شیروان با یادآوری خاطره های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی تا کنون دست آوردهای بی نظیری داشته است که یکی از آنها این است که در شهرستان شیروان 7 مرکز دانشگاهی از جمله تحصیلات تکمیلی و دکتری فعالیت می کنند.

وی گفت: بسیار خرسندیم که اساتید بومی در دانشگاههای شیروان تدریس می کنند.

صفایی فناوری های ارتباطی و زیرساختهای ورزشی و عمرانی را از دیگر دست آوردهای انقلاب برشمرد.

وی در ادامه به افزایش بهداشت غذا، رونق دامپزشگی کشور و کشاورزی در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اینها و امثال این نشان دهنده ثمره این انقلاب عظیم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار