خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع):

سخنان اخیر آقای هاشمی خلاف مشی امام است

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای به هاشمی‌رفسنجانی به سخنان وی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۶۳۱۲۴۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای به هاشمی‌رفسنجانی به سخنان وی واکنش نشان داد.

در بخشی از این نامه آمده است: سخنان شما در حمله به شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر باعث کدورت خاطر دل‌بستگان نظام اسلامی و مایه‌ شادی دشمنان آن شد. البته دیگر صدور چنین سخنانی از جانب شما، برای کسانی که مواضعتان را دنبال می‌کنند عجیب نیست.

 این نامه می‌افزاید: امام خمینی رحمت‌الله‌علیه همواره خودشان را بدهکار این ملت و انقلاب می‌دانستند، حال چه شده است که شما مردم و نظام اسلامی را بدهکار بیت امام می‌دانید؟ ثانیا اگر شما دغدغه‌ احترام به امام را دارید، طبعاً می‌دانید که احترام به امام، بیش از همه احترام به آرمان‌ها و اصولی است که انقلاب اسلامی را بر آن بنا نهاد؛ احترام به مستضعفین و دردکشیده‌های انقلاب است. حال آن‌که نزدیکان خانوادگی و سیاسی شما در صدر فهرست توهین‌کنندگان و تضعیف‌کنندگان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و از شما هرگز شنیده نشده است که سخنی در نهی و یا طرد نزدیکانتان با چنان مواضع و رفتارهایی داشته باشید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: صد البته احترام به بیت امام بر همه لازم است، اما این به معنی بدهکار بودن نظام و مردم به منتسبین به امام نیست. امام می فرمایند: «هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است.» ما دانشجویان انقلابی به شما هشدار می‌دهیم که مبادا شما که در صدر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر کرسی ریاست تکیه زده‌اید، راه فساد یا افساد در جامعه را بپیمایید. البته شورای نگهبان همواره مورد هجمه‌ دشمنان نظام بوده است، لکن از شما با چنین جایگاهی انتظار دیگری می‌رود.

در پایان این نامه آمده است: وقتی رهبر معظّم انقلاب اسلامی وظیفه خطیر تشخیص مصلحت نظام را بر عهده  شما گذاشته‌اند، انتظار ایشان و ملت انقلابی ایران این خواهد بود که در همه زمان‌ها و موارد، مصلحت نظام را در نظر بگیرید، نه این که خود داعیه دار مخالفت با قانون باشید. سخنان اخیر شما که در ادامه‌ توهین‌ها، تضعیف‌ها و شبهه‌پراکنی‌ها به اوج خود رسید، به طور قطع خلاف مشی امام و به ضرر انقلاب اسلامی است و خوراک رسانه‌های معاند را فراهم می آورد و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را شاد می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار