خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

انتخاب فرد اصلح انقلاب را بیمه خواهد کرد

نمانیده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در رزمایش فجر آفرینان انقلاب در آزادشهر گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات انقلاب را بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۲۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر، حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در رزمایش فجر انقلاب اسلامی در آزاد شهر اظهار کرد: ما نباید راه تبعیت از ولایت فقیه که میراث انقلاب اسلامی است را گم کنیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته در عرصه‎های گوناگون خوب به درخشد به واسطه خون شهدا و آرمان‎های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

نمانیده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بصیرت ملت ایران و رهبری دینی را مهمترین مولفه اقتدار و صلابت نظام دانست و گفت: امروز ملت ایران به واسطه بسیج و بصیرت مردم در منطقه پرصلابت است.

رعایتی به وظیفه خطیر بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز بسیج وظیفه دارد که با بصیرت در برابر تهاجم‎های دشمن عمل کند و مهمترین اقدام بسیج امروز اهتمام به مسائل فرهنگی است.

وی تهاجم فرهنگی و نفوذ را مهمترین برنامه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج باید به خوبی تهاجم و راه نفوذ دشمن را بشناسد و راهکارهایی که مقام معظم رهبری مطرح کرده را به خوبی بکار در مقابله با آن بکارگیرد.

این مقام مسئول، با بیان اینکه بسیج باید در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی گام بردارد تا بتواند در برابر نفوذ دشمنان سربلند بیرون بیاید، افزود: حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

رعایتی شجاع و نترس بودن، مردم دارد بودن، تابع ولایت فقیه و ایستادگی در برابر زیاد خواهی آمریکا را از ویژگی‎های یک کاندید اصلح دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها