یک روزنامه زنجیرهای با هشدار نسبت به برآورده نشدن توقعات مردم از اجرای برجام خواستار تعدیل انتظارهای مردم شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت:
آرمان با بیان اینکه میان دیپلماسی و فعالیت رسانهای دولت شکاف عمیقی افتاده مینویسد: انتظار میرفت با توجه به پیشبینی اجرایی شدن برجام و توقعات و انتظارات عمومی از آن، سیاست اطلاعرسانی و رسانهای مدونی برای آن آماده میشد تا از یکسو به تعدیل انتظارات و منطقیسازی آن شکل داده و از طرف دیگر، این پیروزی دیپلماتیک و افتخارات آن را آنگونه که شایسته است، بروز میداد متاسفانه هجمه اطلاعرسانی دلواپسان از اطلاعرسانی دولت پیشی گرفته است. این روزنامه میافزاید: سیاست ضروری تعدیل انتظارات و تاکید بر زمانبر بودن لمس دستاوردهاست، همچنین بهرهبرداری از انواع رسانهها در امر اطلاعرسانی از رسانههای سنتی گرفته تا رسانههای نوظهور است که باید توسط روابط عمومیها سازماندهی و اجرا شوند. سیاست آخر، اطلاعرسانی گسترده، نه تنها برای نخبگان بلکه برای عموم است. باید برای «حاشیهنشینان اطلاعاتی» نیز پیام داد.
در این زمینه، برگزاری جلسات اطلاعرسانی و تحلیل دستاوردهای برجام با آحاد مختلف مردم از جمله جوانان و... ضرورت دارد. روابط عمومیها باید هم فرمانده و هم سرباز این حرکت باشند و به اصطلاح بازیخوانی درستی از آنها صورت پذیرد. سخن آخر آنکه مراقب باشیم با ضعف در اطلاعرسانی فرصت امیدبخشی به مردمی را که سالها در انتظار فرجام برجام بودهاند، به سادگی از دست نرود. با عنایت به تحرکات صاحب امتیاز نشریه در حوزه فعالیتهای اقتصادی معطوف به روابط عمومی، پیشنهاد اخیر نیز در زمره دیگر فعالیتهای این روزنامه اجارهای ارزیابی میشود.
آرمان با بیان اینکه میان دیپلماسی و فعالیت رسانهای دولت شکاف عمیقی افتاده مینویسد: انتظار میرفت با توجه به پیشبینی اجرایی شدن برجام و توقعات و انتظارات عمومی از آن، سیاست اطلاعرسانی و رسانهای مدونی برای آن آماده میشد تا از یکسو به تعدیل انتظارات و منطقیسازی آن شکل داده و از طرف دیگر، این پیروزی دیپلماتیک و افتخارات آن را آنگونه که شایسته است، بروز میداد متاسفانه هجمه اطلاعرسانی دلواپسان از اطلاعرسانی دولت پیشی گرفته است. این روزنامه میافزاید: سیاست ضروری تعدیل انتظارات و تاکید بر زمانبر بودن لمس دستاوردهاست، همچنین بهرهبرداری از انواع رسانهها در امر اطلاعرسانی از رسانههای سنتی گرفته تا رسانههای نوظهور است که باید توسط روابط عمومیها سازماندهی و اجرا شوند. سیاست آخر، اطلاعرسانی گسترده، نه تنها برای نخبگان بلکه برای عموم است. باید برای «حاشیهنشینان اطلاعاتی» نیز پیام داد.
در این زمینه، برگزاری جلسات اطلاعرسانی و تحلیل دستاوردهای برجام با آحاد مختلف مردم از جمله جوانان و... ضرورت دارد. روابط عمومیها باید هم فرمانده و هم سرباز این حرکت باشند و به اصطلاح بازیخوانی درستی از آنها صورت پذیرد. سخن آخر آنکه مراقب باشیم با ضعف در اطلاعرسانی فرصت امیدبخشی به مردمی را که سالها در انتظار فرجام برجام بودهاند، به سادگی از دست نرود. با عنایت به تحرکات صاحب امتیاز نشریه در حوزه فعالیتهای اقتصادی معطوف به روابط عمومی، پیشنهاد اخیر نیز در زمره دیگر فعالیتهای این روزنامه اجارهای ارزیابی میشود.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار